Sobota, 23 marca 2013

Sobota w słońcu i siarczystym mrozie.

Rano spojrzałem na termometr, pokazywał minus 10 stopni, ale słoneczko ładnie świeciło, niebo bez jednej chmurki, trzeba jechać, pomyślałem. Ubrałem się zimowo, nawet pod kask kominiarkę na głowę włożyłem i w drogę. Jezdnie suche, ruch mały, jak to przy sobocie, tylko wiatr pizgał syberyjski, że ledwie 15 - 17km/h dawałem radę wyciągnąć. Sądzę, że odczuwalna temperatura była gdzieś koło minus 20, a przynajmniej ja tak ją odczuwałem. Ale nie wymiękamy, bo...

...no właśnie.
Tak więc jechałem, jechałem, jechałem, aż dojechałem do miejsca gdzie musiałem przemieścić się w pionie. I tu się chwilkę zatrzymałem, bo prawdę mówiąc musiałem złapać oddech, jak już wniosłem swój rower na górę. A przy okazji zrobiłem te zdjęcia, bez głębszego namysłu i pomysłu, ot, żeby było wiadomo, że tam byłem?
Wiadukt ul. Mickiewicza, Warszawa © yurek55
DDR na wiadukcie © yurek55
Dużo później, jak już zatoczyłem kółko i wracałem, zobaczyłem na Powstańców, że mój serwis rowerowy jest otwarty. Wstąpiłem na chwilkę, coby mi przednią przerzutkę podregulowali, bo łańcuch na osłonkę blatu wpadał czasem. Potem jeszcze krótka wizyta w Castoramie, a że trochę brakowało kilometrów na liczniku, pojechałem ciut dalszą drogą i dzięki temu mam tych kilometrów równo 900. V max na zjeździe pod torami na Dźwigowej. Dziękuję za uwagę.:)