Maj, 2011

Czwartek, 26 maja 2011

Do Radzymina-Rejentówki

Początek podróży całkiem dobry. Do Cmentarza Bródnowskiego dojechałem dość szybko, zapaliłem lampki, posprzątałem i pojechałem dalej.Chciałem koniecznie trafić drogą pokazaną przez mapę google i znowu wyjechałem w Markach na Grunwaldzkiej. Tylko tym razem w lesie więcej km zrobiłem :(. Przez to oczywiście droga się wydłużyła w czasie i kilometrach. Wyszło 40km. Powrotna droga do M1 w Markach trasą, potem do Centrum Targówek i Głębocką znów do Cmentarza. Tam musiałem odpocząć, napić się wody a im dalej, tym trudniej. Byłem zmęczony.Powrotna droga zajęła mi ponad 2,5h 36km.
Środa, 25 maja 2011

Rano do Lidla potem do Lux-Med

Wolna jazda rano do sklepu, nie ma jak szybko jeździć po chodnikach.Po południu ulicami trochę szybciej.Do gabinetu wszedłem spocony jak mysz, trochę nie bardzo to wyglądało, ale co zrobić.
Piątek, 13 maja 2011

Do warsztatu na Wysockiego 23

Pomimo niepewnej pogody wybrałem się rowerem po odbiór noża do kosiarki. I dobrze zrobiłem, bo deszcz mnie nie zmoczył, a korki na trasie przejazdu monstrualne.Jak to w piątek po południu.W tamtą stronę wybrałem najkrótszą drogę, trochę ponad 10kmi średnia 17,4km/h. Z powrotem miałem dość jazdy jezdnią i pojechałem po chodnikach i ścieżkach. Poznałem nową utwardzaną ścieżkę wzdłuż Wisły, ale tylko kawałek nią przejechałem, do mostu nad kanałkiem. Potem do Mostu Świętokrzyskiego, na drugą stronę, do Poniatoszczaka, schodami na górę i Alejami do domu.
Środa, 11 maja 2011

Do Rejentówki

Na mapie google wytyczyłem trasę, ale gdzieś popełniłem błąd i nieco się pogubiłem i pokrążyłem w lesie.Wyjechałem w końcu w Markach i dojechałem do Piłsudskiego pomimo,że chciałem tej drogi uniknąć. Ale cóż, nie miałem wyboru...Przed Radzyminem jest kładka nad jezdnią,ale konia z rzędem, kto nią przejedzie rowerem, tak jest zakręcony ostro i wielokrotnie podjazd i zjazd.Można rower przeprowadzić jedynie.Na miejscu odpocząłem, pogadałem, nawodniłem się, kawy napiłem i po 2,5h powrót.Wybrałem drogę Wyszkowską, potem Radzymińską, Ząbkowską, Targową do Mostu Świętokrzyskiego, Tamką pod górę,N.Świat do Alej i do domu.Powrotna droga dała mi się bardziej we znaki, wolniej jechałem, stawałem na odpoczynek i picie.Prędkość średnia spadła z 18,4 w tamtą, do 17,5. Ale dojechałem i to jest mój sukces, w końcu nie jestem wytrawnym cyklistą a i lata swoje mam.:)
Piątek, 6 maja 2011

Most Północny

Na Żoliborz stałą trasą, potem Marymoncką do Farysa i błotnistą drogą gruntową do samej Wisły. Jedno przęsło już gotowe, ciekawe czy można przedostać się na drugą stronę. Dziś tego sprawdzić nie mogłem, bo pracowali.Wracając, wniosłem rower na dość stromy pagórek i pod mostem,przez plac budowy dojechałem do kładki "widokowej" nad Wisłostradą i przez lasek bielański wyjechałem przy Cm.Włoskim na Marymoncką. A potem już bardzo szybko do domu, bo pora powrotu z pracy mojej połowicy była już bardzo bliska.Pogoda ładna, dobra do rowerowania.

Czwartek, 5 maja 2011

Krucza-Marszałkowska-Chmielna, trochę słońca, trochę deszczu

Pojechałem zawieźć Renacie zakupy z Lidla, odebrać bilety do teatru i zapisać Jolę do lekarza.Już na początku podróży na Pl.Narutowicza wyjechał mi gość samochodem.Hamowanie nie do końca pomogło i zatrzymałem się na jego przednim kole, na szczęście niegroźnie.Spadł mi tylko łańcuch od lekkiego uderzenia i wstrząsu.Przy Nowowiejskiej zaczął padać deszcz, założyłem kurtkę i pojechałem dalej.Potem kręciłem się po Marszałkowskiej nie mogąc znaleźć numeru 115 czyli Teatru Kapitol, na szczęście Renata mi znalazła na mapie.Potem pojechałem do wieżowca, czarnego bunkra Warty na Chmielnej załatwiłem sprawę zapisu do lekarza i przy Hotelu Accord na Pl. Zawiszy znów złapał mnie deszcz. Znowu założyłem kurtkę i w strugach zimnego deszczu dotarłem Grójecką do domu. Ogólnie wrażenia pozytywne (pomimo wszystko) :)
Środa, 4 maja 2011

Z Piaseczna do domu

Wczoraj odwiozłem do domu Renatę z Dominiką i przy okazji zawiozłem tam swój rower. Dziś odstawiłem ich samochód i zabrałem rower. Podczas jazdy Puławską wiatr tak świszczał w uszach, a samochody tak hałasowały, że nie słyszałem muzyki w słuchawkach. Generalnie dość zimno i wietrznie ale nie narzekam na warunki, było fajnie.