Wtorek, 16 kwietnia 2013

Znów Piastów - pierwszy raz "na krótko"

Pojechałem ponownie do Piastowa odebrać zakupione rzeczy i stwierdziłem, że ten kierunek jazdy jest mało atrakcyjny rowerowo. Droga czy to przez Ursus, czy Alejami Jerozolimskimi, żadna mi nie pasuje. Jeżeli przyjdzie mi jechać na zachód, będę jednak wybierał Połczyńską.
Dziś pierwszy raz ubrałem się jak latem. W niektórych regionach Polski mówi się o ubieraniu "na krótki rękaw", ja dodatkowo ubrany byłem "na krótkie nogawki":)
Mapa tylko z powrotnej drogi, bo chciałem navime wypróbować i coś mi się nie udało, więc włączyłem sprawdzoną aplikację myTracks.

Ja w ten sposób docierałem do Komorowa. Jadąc od Łopuszańskiej wzdłuż torów WKD do Łąkowej w Michałowicach. Potem 3 Maja, Regulską, al Topolową, Graniczną do al. Powstańców Warszawy i dalej Pęcicką do al. Starych Lip w Komorowie. Ale od al. Powstańców Warszawy można próbować przeskoczyć krótszą drogą w pobliżu Stawów Pęcickich do Piastowa. Mnie się kiedyś raz udało w odwrotną stronę od Piastowa. Cześć trasy jest po drogach gruntowych. I do czasu skończenia budowy S2 i S8 jest trochę problemów z przejazdem ulicami Salomejską i Centralną.
- 22:43 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj
Nie znalazłem jeszcze drogi przez Michałowice:(
- 16:02 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj
Teraz to trochę utrudniony przejazd z racji dwóch budowanych dróg. Ale można jeszcze pojechać przez Michałowice :-)
- 01:19 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj
Nie wiem, co może nie działać w navime, u mnie zapisuje bez zarzutu..Coś ostatnio zmieniłeś orientację na południowo-zachodnią, słoneczko zawróciło w głowie?:)
- 18:38 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oncic