Poniedziałek, 18 marca 2013

Bez historii

Tytuł mówi wszystko. Na swoje usprawiedliwienie mogę jedynie napisać, że miałem coś do załatwienia na Wołoskiej, a to niezbyt daleko od domu. Mogłem wprawdzie pojechać bardziej okrężną trasą, zrobić więcej kilometrów, ale jakoś nie wyszło. Nie byłem odpowiednio ubrany, a po drugie, nie miałem za wiele czasu. Przed wyjściem przyjąłem zbyt optymistyczne założenia co do pogody, a tu temperatura tylko 4 stopnie, do tego zimny i silny wiatr, więc odczuwalna dużo niższa. A ja w normalnym ubraniu, bez kurtki, tylko bluza i bezrękawnik i przyznam szczerze, nie miałem ambicji na długie dystanse. Z mapy widać, że najkrótszą drogą nie pojechałem, ale najdłuższą też nie. Ot, taka jazda bez historii i wpis o niczym, powodów do zadowolenia nie ma. Tym bardziej, że sprawy też nie załatwiłem.

Bo tak w sumie to sam nie wiedziałem, czy jadę na wycieczkę, czy tylko załatwić sprawę. Nie ubrałem się "rowerowo", pojechałem "jak stałem", w dżinsach, koszuli, rękawiczki letnie, goła głowa. Tak trochę bez pomysłu i przygotowania. To i kilometrów niewiele wyszło.
- 10:07 wtorek, 19 marca 2013 | linkuj
Ja tam nie lubię nadmiaru przygód podczas jazdy. te siedemnaście kilometrów, to i tak niemal dwa razy więcej niż moja trasa na dzisiaj :-)
- 22:37 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj
Dobra trasa. Ja ostatnio zmiękłem po 5km, bo jakoś nadzwyczaj było mi zimno.
wzap
- 19:40 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzaja