Wtorek, 29 maja 2012

Wypadek na Wale Miedzeszyńskim

Pojechałem dziś do tego sklepu, powód taki sam dobry, jak każdy inny:) Prostą drogą, GRójecką i Alejami do poniatoszczaka, zjazd nad Wisłę i po niespełna 25 minutach byłem przy Siekierkowskim. Tam troszkę zmitrężyłem bo zobaczyłem leżący na boku samochód i chciałem zobaczyć, co będzie dalej.
Kolizja na Wale Miedzeszyńskim © yurek55
Nie mogłem też zrozumieć jak mogło dojść do tak kuriozalnego zdarzenia, jakim cudem Fiat Cinquecento wylądował na prawym boku na lewym pasie
Kolizja na Wale, Cinquecento na boku © yurek55

Po chwili przyjechała policja...
Kolizja na Wale, przyjechała policja © yurek55

...i pogotowie
Kolizja na Wale, przyjechało pogotowie © yurek55

Po kilkunastu minutach znudziło mi się, bo po prawdzie nie było na co patrzeć więc pojechałem dalej. Trakt Lubelski nadal nieprzejezdny na odcinku między Bronowską, a Kadetów, układają kolektor ściekowy, czy coś takiego
Trakt Lubelski nieprzejezdny © yurek55

Wracałem zamkniętym odcinkiem Traktu Lubelskiego do Kadetów, tam skręciłem w kierunku Wisły
Droga ku Wiśle ul. Kadetów, Wawer © yurek55
i po niedługim czasie znalazłem się znów na Wale Miedzeszyńskim, tym razem jadąc w kierunku Centrum. Dotarłem do miejsca wypadku gdzie sytuacja niewiele się zmieniła, tzn. lewy pas nadal był zablokowany i nic się nie działo. Dojeżdżając do Fieldorfa zobaczyłem wyjeżdżający z niej na sygnale bojowy wóz Straży Pożarnej. Miałem niejakie podejrzenia, gdzie ci dzielni strażacy tak się spieszą, zawróciłem i po chwili byłem na miejscu akcji.
Kolizja na Wale, straż pożarna © yurek55

Kolizja na Wale, fiacik już na kołach © yurek55

Postawienie samochodu na koła trwało 10 sekund, ale zanim do tego doszło, lewy pas był zablokowany przez 1,5 godziny. Nigdy nie zrozumiem policyjnych procedur powypadkowych.
Dalszy ciąg drogi powrotnej przebiegał ponownie przez Most Poniatowskiego, nadal trwają prace przy malowaniu i konserwacji balustrad, a w dole na plaży powstaje balangownia dla kibiców i nie tylko. Zresztą wzdłuż Wisły i mojej trasy przejazdu też stawiają namioty, ławy i stoły do picia piwa. A swoją drogą ciekawe kto i na jakich zasadach dostaje zezwolenie na prowadzenie sprzedaży w tak atrakcyjnych miejscach?
Strefa kibica przy Narodowym © yurek55

Po dojechaniu ronda skręciłem w prawo w wyłączoną z ruchu Marszałkowską, bo prędko takiej okazji nie będzie, żeby się nią przejechać bez samochodów.Ostatnio taka pusta była chyba na 1 maja przed pochodem:)
Pusta, zamknięta Marszałkowska © yurek55

Od Centralnego do Placu Zawiszy samochody stały w korku tak ciasno koło siebie, że naprawdę trudno było przejechać. A jak z obu stron ruszyły autobusy a ja pomiędzy nimi, to było trochę niefajnie.