Czwartek, 31 maja 2012

Dźwigowa, odsłona kolejna

Dziś pretekstem do wyjazdu było odebranie kupionej na allegro baterii do telefonu. Do bazarku na Conrada dojechałem Trasą, Kasprzaka, Elekcyjną, Górczewską, Powstańców i Reymonta. W powrotnej drodze chciałem sprawdzić jak Dźwigowa jest przygotowana do jutrzejszego otwarcia, ha,ha,ha..., ale prostą drogą za krótka trasa by była. No to skręciłem w Dywizjonu 303, a potem pojechałem drogą techniczną wzdłuż S8. Zrobiłem zdjęcie z informacją, że A2 otwarta do Grodziska:)...,
Wylotówka na Poznań © yurek55
...drugie, gdzie po każdej stronie drogi była inna miejscowość...
Rodowe dobra rodziny Lubiczów © yurek55
... i trzecie, gdzie był już koniec drogi
Koniec drogi technicznej © yurek55
Schodki na zdjęciu po lewej stronie to bramka do ucieczki z autostrady w przypadku drogowego armagedonu, ja wybrałem kierunek odwrotny. Uniosłem rower ponad barierką i znalazłem się na drodze. Wybrałem kierunek Warszawa Centrum i trzymając się prawej strony prawego pasa, czyli bez ryzyka, przejechałem te kilkaset metrów i znalazłem się na Połczyńskiej w Morach, ale właściwie na granicy Warszawy. Po chwili byłem przy Dźwigowej, a to co tam widać nie daje podstaw do optymizmu. Jutro otwarcie to będzie, ale parasola w dupie, a nie Dźwigowej :)
Dźwigowa 1 dzień przed otwarciem © yurek55
Dźwigowa przed otwarciem 2 © yurek55
Ponieważ drogę przez stację rozrządową Odolany i Włochy już znam i nie chciało mi się znów przenosić roweru przez kilkanaście torów, postanowiłem pojechać asfaltówką pomiędzy torami. Po kilkuset metrach asfaltówka zmieniała się w betonkę, potem znów w asfaltówkę a na końcu okazała się ulicą Grodziską, którą dojechałem do Sowińskiego, Jana Kazimierza i Ordona. Potem już tylko wystarczyło pod tunelem przejechać pomiędzy stojącymi i jadącymi samochodami i byłem w domu. Dobrze się jechało, pogoda w sam raz, nie za gorąco, może tylko wiaterek czasami przeszkadzał.