Środa, 21 kwietnia 2021 Kategoria Piaseczno/Ursynów, 50-100

Na kontrol do Piaseczna :)

Ciekaw byłem, jak wygląda zalana piwnica u córki i to posłużyło mi za pretekst do przewietrzenia tyłka. Pogoda nadal, czyli od trzech dni, ta sama, dziś jedynie wiatr dał mi się nieco bardziej we znaki. Ale twardo jeżdżę "na krótko" i jest mi z tym dobrze. Co do drogi, to niestety na budowie obwodnicy ciężarówki nanoszą na jezdnię rzadkie błocko i choć to jedynie kilkadziesiąt metrów, to koszulka i rower do prania. W Konstancinie postanowiłem wykorzystać fakt, że w papierni jest punkt wulkanizacji i wymiany opon i wjechałem do środka. Kiedyś, dawno nie było to możliwe i na dodatek pokłóciłem się z cieciem na bramie, bo mu się nie podobało że robię zdjęcie zza szlabanu. (Edit: było to 11.03.2014 roku, a tamto zdjęcie jest tutaj.) Dzisiaj też jakiś przechodzący po placu zarządca terenu pytał co tu robię, ale powiedziałem mu, że ja do warsztatu. Niewiele sobie robiłem z jego dociekliwości i nie kryłem się z robieniem zdjęć, więc przy wyjeździe zostałem pouczony, że nieładnie tak kłamać. I generalnie to on po policję mógłby zadzwonić i wtedy ona by mnie wyprowadziła w kajdankach. (sic!) Ja, w ramach pogawędki zaproponowałem mu wezwanie plutonu antyterrorystów w pełnym rynsztunku - i tak sobie pogadaliśmy. A najpierw zostałem poinformowany, że "właściciel nie życzy sobie robienia zdjęć obiektu".
To niech go schowa może, albo zasłoni! :)

Nielegalne zdjęcie terenu papierni
Budowa Południowej Obwodnicy © yurek55
Powsin - Wilanów
Powsin - Wilanów © yurek55

Lekkie zachmurzenie, 16°C, Odczuwalna temperatura 11°C, Wilgotność 51%, Wiatr 6m/s z Z - Klimat.app

No, jak się ma piwnicę moczymordę, to alkoholu w niej trzymać nie można, bo często będzie zalana ;-)

My często mamy przyjemność z kolejarzami starej daty (lub byłymi kolejarzami), co to się czepiają że focić nie wolno.. Jakiś czas temu zaś miałem taką sytuację - dworek, w nim biblioteka, robię zdjęcie, a tu jeden z kolesi co obalali flaszkę obok w altance, zaczyna że zdjęć nie wolno robić... od razu pomyślałem, że były kolejarz.
meteor2017
- 19:22 czwartek, 22 kwietnia 2021 | linkuj
To znana prawda niestety.
- 15:55 czwartek, 22 kwietnia 2021 | linkuj
Tacy ciecie lubią sobie podnieść ego w ten sposób, dzięki temu przez krótką chwilę mogą się poczuć ważniejsi ;))
wilk
- 13:02 czwartek, 22 kwietnia 2021 | linkuj
To ja miałam więcej szczęścia, ale fotografowałam tylko magnolię przy domu na Grotach. Właściciel ze śmiechem poinformował mnie, że to kosztuje grosik:)
- 18:19 środa, 21 kwietnia 2021 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emkre