Wtorek, 20 kwietnia 2021 Kategoria 50-100

Półkampinos

Na tzw. Duży Kampinos, czyli pętlę dookoła Puszczy, zabrakło mi czasu. Jak się wyjeżdża w południe, to o sensowny dystans trudno - szczególnie gdy się jeździ tak jak ja. Wprawdzie  dziś byłem mile zdziwiony patrząc na licznik, ale setki w cztery godziny nigdy nie zrobię. Trasa dobrze znana i wielokrotnie już przejechana, co ma niebagatelny atut, że nie trzeba się zastanawiać jak jechać. Najpierw prosto na zachód aż do Leszna, bocznymi i mało ruchliwymi drogami. Następny fragment, to na szczęście tylko dziewięć kilometrów ruchliwej drogi wojewódzkiej z Błonia do Nowego Dworu Mazowieckiego. Potem już są drogi przez Puszczę, a na koniec jazda ulicą Warszawską do Łomianek. Wszystko jasne, proste i bez niespodzianek. Niespodzianką były tylko dawno niespotykane w Warszawie korki, ale to za przyczyną tego wypadku. Z trasy szybkiego ruchu samochody były kierowane przez miasto.
Droga
Droga © yurek55
Leszno
Leszno © yurek55
Kościół parafialny w Wierszach
Kościół parafialny w Wierszach © yurek55
Niech im straszliwe godziny konania wynagrodzi pamięć żyjących
Niech im straszliwe godziny konania wynagrodzi pamięć żyjących © yurek55
Przez Kampinos
Przez Kampinos © yurek55

Bezchmurnie, 16°C, Odczuwalna temperatura 11°C, Wilgotność 39%, Wiatr 5m/s z W - Klimat.app