Poniedziałek, 19 kwietnia 2021 Kategoria Gassy, 50-100

Przejażdżka z ciekawości

Trochę słabowałem przez ostatnie dni, ale nie z powodu wirusa, a przez prozaiczne strzyknięcie w krzyżu. Ale dziś już z ciekawości nie mogłem usiedzieć w domu i pojechałem na Ursynów, obejrzeć nowy rowerowy nabytek. To roczna, mało jeżdżona Merida Speeder 500, kupiona z drugiej ręki i przywieziona wczoraj z Redy. Przejechałem się kawałek i uważam, że to całkiem  przyzwoity sprzęt. Trzeba tylko opony zmienić na mniej terenowe, bo teraz stoi na WTB Nano 622 - 40, z mocno agresywnym bieżnikiem klockowym. Ma modny napęd 2 x 11, hydrauliczne hamulce, a co najważniejsze, jest lżejszy przynajmniej o pięć kilogramów od poprzednika.
Kiedy już obejrzałem, obfotografowałem, przejechałem, schowałem go na miejsce i uznałem, że mam jeszcze dwie godziny do obiadu więc mogę Gassy odwiedzić. Chciałem sprawdzić, czy prom już pływa. Droga upłynęła bardzo przyjemnie, jechało się bardzo dobrze i to pomimo wiatru. Udało się nawet przez dobrych kilkanaście kilometrów powieźć na kole dziewczynę na niebieskim Specu. Dojechaliśmy razem do przystani i razem wracaliśmy, aż do Kępy Okrzewskiej. A ja ciągle z przodu! Niesamowite. :)
A w Gassach, jak widać, prom już wyciągnięty z kotwicowiska, ale jeszcze nie jest gotowy do pływania. Podobno już dwa tygodnie tak stoi w tym dziwnym miejscu i czeka nie wiem na co. Nie było nikogo z obsługi, a wędkarz powiedział, że teraz jest za wysoki poziom wody na pływania, co jest prawdą, sam widziałem. Tylko po co go wyciągali tak wcześnie?

Prom nietypowo
Prom nietypowo © yurek55
Na przystani w Gassach
Na przystani w Gassach © yurek55

Wilanówka wiosną
Wilanówka wiosną © yurek55
Merida Speeder 500 i Bystry B.
Merida Speeder 500 i Bystry B. © yurek55

Lekkie zachmurzenie, 16°C, Odczuwalna temperatura 11°C, Wilgotność 42%, Wiatr 6m/s z WPłdW - Klimat.app