Informacje

  • Wszystkie kilometry: 146844.67 km
  • Km w terenie: 2657.65 km (1.81%)
  • Czas na rowerze: 312d 16h 11m
  • Prędkość średnia: 19.53 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl ... i w latach poprzednich

AD 2023 button stats 
bikestats.pl

AD 2022 button stats 
bikestats.pl

AD 2021 button stats 
bikestats.pl

AD 2020 button stats 
bikestats.pl

AD 2019 button stats 
bikestats.pl

AD 2018 button stats 
bikestats.pl

AD 2017 button stats 

bikestats.pl

AD 2016 button stats 

bikestats.pl

AD 2015 button stats 

bikestats.pl                   AD 2014 button stats 

bikestats.pl                   AD 2013 button stats 

bikestats.pl                   AD 2012 button stats 

bikestats.pl                  AD 2011 Gminobranie



Pogoda na rower

Pogoda Warszawa

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy yurek55.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Poniedziałek, 16 listopada 2020 Kategoria > 100, kwadraty

Druga setka listopadowa

W zbieraniu kwadratów pomocna jest dywersyfikacja tras, a nie jazda wciąż tymi samymi drogami.  Czasem wystarczało skręcić ledwie kilkaset metrów i dziś pod tym kątem opracowałem trasę. Odwiedziłem nowe miejsca i to całkiem całkiem nieodległe od dotychczas mijanych i nawet jazda krajówką do Góry Kalwarii nie popsuła mi nastroju. Przystanek na kawę i małe co nieco w Górze Kawiarni, pozwolił rozgrzać zmarznięte dłonie i poprawić bilans kaloryczny organizmu i z ochotą wyruszyłem na drugą stronę Wisły. Jazda przez most minęła bez stresu, w odróżnieniu od wcześniejszego zjazdu po kocich łbach ulicy Świętego Antoniego. Pierwszy raz zjeżdżałem na Baranku i nawet klocki Ultegry nie pomogły - największy spadek pokonaliśmy na nogach. Po drugiej stronie Wisły rozpościera się kraina etnograficzna zwana Urzecz, lub Urzecze, którą przejeżdżałem wiele razy, ale dziś wracając do Warszawy myszkowałem to w prawo, to w lewo. Drogi gładkie i puste więc kompletowanie kwadratów, czyli nieodkrytych miejsc, przychodziło lekko, łatwo i przyjemnie. Właściwie całą dzisiejszą jazdę mogę tak określić. 

Lokomotywka
Lokomotywka © yurek55
Kolomotywka
Kolomotywka © yurek55
Rozkład jazdy Kolejki Wąskotorowej w Karczewiu
Rozkład jazdy Kolejki Wąskotorowej w Karczewiu © yurek55
Przebieg trasy kolejki wąskotorowej
Przebieg trasy kolejki wąskotorowej © yurek55

Panorama z Mostu Siekierkowskiego

Total tiles: 2853 (+11)
Max cluster: 733 (+26)
Max square: 19x19 (+1)



Duże zachmurzenie, 6°C, Odczuwalna temperatura 4°C, Wilgotność 86%, Wiatr 4m/s z PłdPłdW - Klimat.app
  • DST 111.46km
  • Czas 05:13
  • VAVG 21.37km/h
  • VMAX 40.68km/h
  • Temperatura 5.0°C
  • Kalorie 3440kcal
  • Podjazdy 220m
  • Sprzęt Bystry Baranek
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Wiedziałem Krzysztof, że na komentarz uściślający fakty można liczyć. :)
Malarz - nawet nie wiedziałem, dzięki.
yurek55
- 08:46 wtorek, 17 listopada 2020 | linkuj
Wycieczka trafiła na główną stronę BS jako najdłuższa wycieczka dnia :)
Brawo!
malarz
- 05:00 wtorek, 17 listopada 2020 | linkuj
Plan przedrukowany z książek Pokropińskiego ma tę wadę, że pokazuje bez wyraźnego opisu sytuacji dwie niezależne od siebie koleje: jabłonowską należącą wraz z koleją grójecką do jednego przedsiębiorstwa i marecką będącą niezależną inicjatywą.
Ten układ sieci funkcjonował w latach 1943-56, gdy wszystkie koleje otrzymały zarząd komisaryczny, zbudowano łącznicę ze Stalowej do Jagiellońskiej oraz po wojnie gdy do 1951 roku wcielono je do PKP.
oelka
- 22:43 poniedziałek, 16 listopada 2020 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wstaw
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl