Druga setka listopadowa
W zbieraniu kwadratów pomocna jest dywersyfikacja tras, a nie jazda wciąż tymi samymi drogami. Czasem wystarczało skręcić ledwie kilkaset metrów i dziś pod tym kątem opracowałem trasę. Odwiedziłem nowe miejsca i to całkiem całkiem nieodległe od dotychczas mijanych i nawet jazda krajówką do Góry Kalwarii nie popsuła mi nastroju. Przystanek na kawę i małe co nieco w Górze Kawiarni, pozwolił rozgrzać zmarznięte dłonie i poprawić bilans kaloryczny organizmu i z ochotą wyruszyłem na drugą stronę Wisły. Jazda przez most minęła bez stresu, w odróżnieniu od wcześniejszego zjazdu po kocich łbach ulicy Świętego Antoniego. Pierwszy raz zjeżdżałem na Baranku i nawet klocki Ultegry nie pomogły - największy spadek pokonaliśmy na nogach. Po drugiej stronie Wisły rozpościera się kraina etnograficzna zwana Urzecz, lub Urzecze, którą przejeżdżałem wiele razy, ale dziś wracając do Warszawy myszkowałem to w prawo, to w lewo. Drogi gładkie i puste więc kompletowanie kwadratów, czyli nieodkrytych miejsc, przychodziło lekko, łatwo i przyjemnie. Właściwie całą dzisiejszą jazdę mogę tak określić.

Lokomotywka © yurek55

Kolomotywka © yurek55

Rozkład jazdy Kolejki Wąskotorowej w Karczewiu © yurek55

Przebieg trasy kolejki wąskotorowej © yurek55

Panorama z Mostu Siekierkowskiego
Total tiles: 2853 (+11)
Max cluster: 733 (+26)
Max square: 19x19 (+1)
Duże zachmurzenie, 6°C, Odczuwalna temperatura 4°C, Wilgotność 86%, Wiatr 4m/s z PłdPłdW - Klimat.app

Lokomotywka © yurek55

Kolomotywka © yurek55

Rozkład jazdy Kolejki Wąskotorowej w Karczewiu © yurek55

Przebieg trasy kolejki wąskotorowej © yurek55

Panorama z Mostu Siekierkowskiego
Total tiles: 2853 (+11)
Max cluster: 733 (+26)
Max square: 19x19 (+1)
Duże zachmurzenie, 6°C, Odczuwalna temperatura 4°C, Wilgotność 86%, Wiatr 4m/s z PłdPłdW - Klimat.app
- DST 111.46km
- Czas 05:13
- VAVG 21.37km/h
- VMAX 40.68km/h
- Temperatura 5.0°C
- Kalorie 3440kcal
- Podjazdy 220m
- Sprzęt Bystry Baranek
- Aktywność Jazda na rowerze
Komentarze
Wycieczka trafiła na główną stronę BS jako najdłuższa wycieczka dnia :)
Brawo! malarz - 05:00 wtorek, 17 listopada 2020 | linkuj
Brawo! malarz - 05:00 wtorek, 17 listopada 2020 | linkuj
Plan przedrukowany z książek Pokropińskiego ma tę wadę, że pokazuje bez wyraźnego opisu sytuacji dwie niezależne od siebie koleje: jabłonowską należącą wraz z koleją grójecką do jednego przedsiębiorstwa i marecką będącą niezależną inicjatywą.
Ten układ sieci funkcjonował w latach 1943-56, gdy wszystkie koleje otrzymały zarząd komisaryczny, zbudowano łącznicę ze Stalowej do Jagiellońskiej oraz po wojnie gdy do 1951 roku wcielono je do PKP. oelka - 22:43 poniedziałek, 16 listopada 2020 | linkuj
Komentuj
Ten układ sieci funkcjonował w latach 1943-56, gdy wszystkie koleje otrzymały zarząd komisaryczny, zbudowano łącznicę ze Stalowej do Jagiellońskiej oraz po wojnie gdy do 1951 roku wcielono je do PKP. oelka - 22:43 poniedziałek, 16 listopada 2020 | linkuj