Wtorek, 14 stycznia 2020 Kategoria 50-100

Chinatown - Cm. Południowy i południowe wioski

Wczoraj zebrało mi się na czyszczenie roweru z piachu, czego nie robiłem od poczatku zimy i dziś rano niezbyt mi się uśmiechało usyfić go znowu. Na dodatek musiałem wreszcie zrobić badania, skoro wczoraj odebrałem skierowanie. Poczekałem więć aż słońce podniesie się wyżej, a wiatr osuszy asfalty po nocy i dopiero wtedy wybrałem się na rower.* Sprawdziłęm kierunek wiatru, wiało z południa, ale nie miałem ochoty po raz kolejny jechać znów na zachód i tym razem postanowiłem zmierzyć się z wmordewindem. Zawsze przeciez jest nadzieją, że z powrotem będzie lepiej. Ale najpierw zajrzałem do Deca  przywitać się z Księgowym , tylko że nie udało mi się go odszukać. W całym ogromnym sklepie kręciło się tylko dwóch sprzedawców, reszta zapewne miała w tym czasie przerwę. :)  Po dojechaniu do końca Alej Jerozolimskich musiałem w końcu skręcić na południe, na drogi lokalne i techniczne prowadzące wzdłuż trasy szybkiego ruchu S7. Tym razem nie dojechałem do Tarczyna, ani nawet do Nadarzyna, wolałem poszukać chwilowego schronienia w Lesie Sękocińskim a po dojechaniu do tytułowej miejscowści, czyli Wólki Kosowskiej, było już lepiej, bo wiatr miałem z boku. Cmentarz Południowy w Antoninowie, ilekroć koło niego przejeżdżam, niezmiennie kojarzy mi się z totalnym wygwizdowem, miejscem opuszczonym przez Boga i ludzi.  Klimat i nastrój jak na lotnisku, albo pastwisku. Pięć lat temu udało mi się tam wjechać i zrobić kilka zdjęć, zanim ochroniarz mnie uświadomił, że nie wolno rowerem. Kto ciekawy, może kliknąc tutajtutaj. Ale swoją drogą, to pamiętam, że jak pierwszy raz byłem na Wólce Węglowej na pogrzebie, a był to rok 1983, też tam tak wygladało. Czyli za czterdzieści lat, jak podrosną drzewa i krzewy, to i tam będzie przytulniej i bardziej nastrojowo.
Antoninów, Cmentarz Południowy
Antoninów, Cmentarz Południowy © yurek55
Rower z profilu...
Rower z profilu... © yurek55
... i en face
... i en face © yurek55

Połączyłem na próbę konto Stravy z bikestats i teraz dane z jazdy będą bezpośrednio synchronizowane i kopiowane do statystyk z jazdy z danego dnia. Jak widać czas z dokładnością do jednej sekundy liczy, dodaje przewyższenia i kalorie. Dziś przez to łażenie z rowerem po sklepie, pewne dane nie są do końca pradziwe, ale na razie spróbuję.