Informacje

  • Wszystkie kilometry: 138170.20 km
  • Km w terenie: 2424.65 km (1.75%)
  • Czas na rowerze: 293d 11h 13m
  • Prędkość średnia: 19.57 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl ... i w latach poprzednich

AD 2023 button stats 
bikestats.pl

AD 2022 button stats 
bikestats.pl

AD 2021 button stats 
bikestats.pl

AD 2020 button stats 
bikestats.pl

AD 2019 button stats 
bikestats.pl

AD 2018 button stats 
bikestats.pl

AD 2017 button stats 

bikestats.pl

AD 2016 button stats 

bikestats.pl

AD 2015 button stats 

bikestats.pl                   AD 2014 button stats 

bikestats.pl                   AD 2013 button stats 

bikestats.pl                   AD 2012 button stats 

bikestats.pl                  AD 2011 Gminobranie



Pogoda na rower

Pogoda Warszawa

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy yurek55.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Piątek, 11 stycznia 2019 Kategoria <50

Reksio

Przy tych warunkach drogowych priorytetem dla mnie jest jazda po czystych i (najlepiej) suchych asfaltach. O ile w Warszawie jezdnie są czyste, to już niekoniecznie suche. Intensywny ruch samochodowy dostarcza wciąż nowej, spadającej z dachów i odrywającej się od spodu masy śniegowej, która się topi i jest mokro. Lepsze to jednak po stokroć, niż jazda nawet teoretycznie odśnieżonymi,drogami dla rowerów. Sprawdziłem to empirycznie już na poczatku, w okolicy Dworca Zachodniego. Po wyjechaniu z tunelu przeniosłem się na jezdnię i jadąc Prymasa, Kasprzaka i Połczyńską dojechałem do Szeligowskiej. Tam już skończyły się dedeerki i mogłem jechać legalnie, bez obawy napotkanie radiowozu, albo trąbiących szeryfów za kółkiem. Poza miastem, zgodnie z moimi przewidywaniami, warunki drogowe były wyśmienite i po zrobieniu klasycznej pętli do Borzęcina, wróciłem do miasta. Na Górczewskiej znowu zbojkotowałem śmieszkę, a także - drugi raz w życiu - pojechałem do Ronda Zesłańców Syberyjskich tunelem, razem z samochodami. Dziś kierowcy okazali się wyrozumiali i przez całą wycieczkę żaden na mnie nie zatrąbił. :)
Natomiast najbardziej tragiczny moment był już w domu, gdy odmarzały mi dłonie. Ból jest trudny do wytrzymania, na szczęście trwa tylko kilka minut.
PS. Podczas jazdy towarzyszył mi głos pani, która co kilometr (chyba?) mówiła do mnie po angielsku. Kiedyś jak nieopatrznie włączyłem samsungowską aplikację Health, też pani mówiła mi w jakim czasie pokonałem ostatni kilometr i jak to się ma do średniego czasu. Dlatego domyśliłem się, że aplikacja treningowa Mi Fit do opaski, też ma taką funkcję. Tylko szkoda, że nie można wyłączyć głosu, albo ustawić języka na polski.
PS.2 Tytuł Reksio, bo ślad przypomina głowę Reksia z popularnej dobranocki. :)
PS.3 Film dedykuję obrońcom karpii, wiewiórek, wolnych sądów, konstytucji, a przede wszystkim DZIKÓW!
W gruncie rzeczy chodzi o to samo, prawda?

Kościół w Borzęcinie
Kościół w Borzęcinie © yurek55
Droga do Borzęcina
Droga do Borzęcina © yurek55
Zapis z Mi Band 3
Zapis z Mi Band 3 © yurek55


  • DST 45.53km
  • Czas 02:08
  • VAVG 21.34km/h
  • Temperatura -6.0°C
  • Kalorie 950kcal
  • Sprzęt Bystry Baranek
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Miałem światło z tyłu czerwone, migające. Wolałem tunel niż DDR.
yurek55
- 17:00 sobota, 12 stycznia 2019 | linkuj
Pamiętam przed samymi wyborami jak się Komorowski wybielał, że on już nie zabija zwierząt...itd....
Nie cierpię tej zakłamanej mordy.

Co do dzików wczoraj znalazłam taki artykuł że co roku są takie polowania na dziki, ale w tym roku tvn i i inne stacje to rozdmuchały.

A ty Yurek pchasz się w gips ? - chodzi mi o ten tunel.
Katana1978
- 14:28 sobota, 12 stycznia 2019 | linkuj
Oczywiście, że protest ma charakter czysto polityczny - jak Komorowski strzela do zwierząt, to PO nie protestuje. ;)
Najlepsze, że boli ich los zwierząt, a jednocześnie za nic mają życie nienarodzonych dzieci.

PS. warunki drogowe wręcz luksusowe...
mors
- 21:28 piątek, 11 stycznia 2019 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tynie
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl