Poniedziałek, 2 lipca 2018 Kategoria <50

Częściowa rehabilitacja

Tytuł nawiązuje do mojego sobotniego "wycofu" spowodowanego deszczem, który mnie złapał w Umiastowie i odebrał chęć do jazdy. Dziś zaczęło padać jak tylko z domu wyszedłem, ale że nie była to ulewa, a tylko drobny deszczyk, tym razem się nie zniechęciłem. Jazda w takiej mżaweczce nie jest najgorsza, ale po jakimś czasie zapewne woda znajduje sobie drogę do ciała. Mnie to nie spotkało,  choć miałem tylko koszulkę z długim rękawem i wiatrówkę - trzepaczkę. Poznałem nową drogę dookoła Lasu Kabackiego, z Puławskiej trzeba skręcić w lewo w Jagielską, a że nie ma tam skrętu, to trzeba górą przez kładkę, albo tak jak ja, zawrócić przy  Karczunkowskiej. Zdjęć nie robiłem bo nie było co, mam tylko wczorajsze - rower stojący pod moim blokiem.

A swój rower po powrocie musiałem osuszać i łańcuch znów smarować.
Dzisiejszy wyjazd dedykuję dziewiątej zasadzie Velominati. :)

"Zasada #9 Jeśli jeździsz w złych warunkach atmosferycznych, to znaczy, że jesteś dobry skurwiel. Kropka.
Jazda w ładnej pogodzie jest luksusem zarezerwowanym na niedzielne popołudnia i szerokie bulwary. Ci, którzy jeżdżą w okropnej pogodzie, czy to zimnie, deszczu lub skwarze, są członkami specjalnego bractwa kolarzy, którzy w poranek wielkiej przejażdżki/ważnego wyścigu, podnoszą zasłony, by sprawdzić pogodę i, widząc padający z nieba deszcz, pozwalają kąśliwemu uśmiechowi rozciągnąć się na ich twarzy. To jest kolarz, który kocha tę robotę."

Hipku, już zapomniałeś? http://hipek.bikestats.pl/1684605,Deszczowe-Sanatorium.html
- 07:43 wtorek, 3 lipca 2018 | linkuj
Te reguły Velominati powinny mieć zastrzeżenie, że dotyczą dzieci i nastolatków. Bo który dorosły człowiek jedzie specjalnie w deszcz, żeby samemu sobie powiedzieć, że jest "niezłym skurwielem"?
Hipek
- 06:29 wtorek, 3 lipca 2018 | linkuj
i kto to mówi Ja też czekałam aż przeschnie.
Wprawdzie moje rowery mieszkają w przedpokoju, ale tez nie lubię na brudnym rowerze jeździć ..... (wyłączając Krossa - ale on to wyjątkowym rowerem jest)
- 20:28 poniedziałek, 2 lipca 2018 | linkuj
Moje rowery to członkowie rodziny, mieszkają w domu i śpią koło łóżka.
Nie mogę tak na brudasa ich zostawić, w tej kwestii pedant jestem.
- 20:17 poniedziałek, 2 lipca 2018 | linkuj
Po co myć? Jak się wysuszy, to się wykruszy. :) Ja na sucho czyszczę z piasku i wystarczy.
- 19:46 poniedziałek, 2 lipca 2018 | linkuj
Serio, jak nie muszę to unikam takich sytuacji. Wczoraj miało kropić koło południa i kropiło. Wyjechałem dopiero po 2h aby wszystko przeschło. Nie lubię brudzić roweru, może dlatego, że nie mam warunków dobrych aby go umyć.
- 18:57 poniedziałek, 2 lipca 2018 | linkuj
Wybacz Marku, ale nie uwierzę.
- 17:30 poniedziałek, 2 lipca 2018 | linkuj
Ja bym nie wyjechał, widocznie jesteś większy twardziel.
- 16:54 poniedziałek, 2 lipca 2018 | linkuj
Dobre określenie "specjalne bractwo".
Swoją drogą zimno każdy odczuwa nieco inaczej.
- 16:37 poniedziałek, 2 lipca 2018 | linkuj
U mnie stoi podobny rower, już ładne parę miesięcy
- 16:22 poniedziałek, 2 lipca 2018 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa knree