Wtorek, 3 lipca 2018 Kategoria > 100

120 km + 31 km = 151 km

Nie można wciąż jeździć w te same miejsca, chyba że robimy trening, a że ja nie trenuję kolarstwa, to dziś przypomniałem sobie trasę do Góry Kalwarii przez Nadzarzyn i Tarczyn. Katana przypomniała mi serwisówkę wzdłuż katowickiej, pisząc że trzeba tam wiedzieć jak pojechać do Nadarzyna. Tyle razy tamtędy jechałem, a dziś zjechałem ślimakiem prosto na S7 i to na dodatek w kierunku Warszawy. Jakoś się wycofałem pod prąd na górę i w tym akurat przypadku nie mam pretensji za trąbienie. :) W końcu dojechałem do Nadarzyna, a tam drogowego armagedonu końca nie widać. Dobrze ponad dwa lata już remontują ten odcinek ósemki i pewnie prace jeszcze trochę potrwają.
Droga serwisowa - Ptak Expo na horyzoncie
Droga serwisowa - Ptak Expo na horyzoncie © yurek55
Później, kiedy już przedostałem się na drugą stronę i opuściłem strefę budowlanego chaosu, droga do Tarczyna upłynęła miło i gładko. Na rynku zrobiłem krótki przystanek by skorzystać z fontanny, zrobić fotki i skonsumować energetyczny żel z Biedy. Kolejny przystanek z wodą dla ochłody miał być dopiero w Górze Kalwarii.

Żyto już białe, ale ziarno jeszcze miękkie
Żyto już białe, ale ziarno jeszcze miękkie © yurek55
Pomnik jabłka w Tarczynie
Pomnik jabłka w Tarczynie © yurek55
Pamięci poległych 1914 - 1920
Pamięci poległych 1914 - 1920 © yurek55
Nie miałem trasy wgranej w tym telefonie, nie przeniosłem z poprzedniego i jechałem trochę na pamięć, ale jakoś się udało. Tu nie widać postępu od ubiegłego roku.
Budowa POW - Góra Kalwaria
Budowa POW - Góra Kalwaria © yurek55
Jeziorka w Obórkach
Jeziorka w Obórkach © yurek55

Dalszej już nic istotnego nie zaobserwowałem, co było by godne opisania, po prostu dojechałem do Warszawy. Tylko przez Lemingrad  inaczej przejechałem, bo na Ursynów musiałem się dostać, a potem na Marynarską po odbiór zegarka. W końcu przyszła pływa główna, wymienili i ma być dobrze. Ja tam się na tych ustrojstwach nie znam, więc muszę uwierzyć na słowo. Przyjedzie właściciel, to sobie sprawdzi. Koszt naprawy - 320 zł.
..........................................
Przed wieczorkiem jeszcze raz pojechałem na Ursynów do córki, coś tam zawieźć i przez Śródmieście wróciłem do domu. Widząc, co dzieje się na drodze rowerowej nad Wisłą, wolałem wnieść rower po schodach na wiadukt Mostu Poniatowskiego i jechać Alejami Jerozolimskimi. Mniejszy stres, szkoda nerwów. Przy okazji Pałac w wieczornej odsłonie, bo zawsze tylko w dzień.