Piątek, 16 grudnia 2016

Paczkomat i szwedzkie ciasto na pierniki

Do paczkomatu na BP mam blisko, nic więc dziwnego, że córka tę lokalizację wybrała do odbioru swojej paczki, prawda? :) Ważniejszą misją był zakup gotowego ciasta w IKEA, z którego Hania i Dominika będą piekły pierniki. Jako że jazda "po sznurku", czyli tą samą drogą w obie strony, nie bardzo mi odpowiada, pojechałem do Janek od strony południowych wiosek przez Dawidy i Falenty. Wrócić zamierzałem przez Pęcice, ale zanim do nich dotarłem, w sposób całkiem niezamierzony znalazłem się w lesie oznaczonym na mapie jako Uroczysko Chlebów. Trzymając się końskiego szlaku wkrótce dotarłem do cywilizacji i znanymi już drogami, przez Reguły i Michałowice, czyli szlakiem Katany, wróciłem do domu.
PS. Nie trafiłem z ubraniem i w ubikacji IKEA rozbierałem się z podkoszulki - dwie warstwy były zupełnie wystarczające.
PS2. Oznaczenie na drzewie w kształcie podkowy skojarzyło mi się z oznaczeniem końskiego traktu turystycznego - nie wiem, czy dobrze?
Trzy razy ZA: zalana, zamarznięta, zagrodzona droga rowerowa przy Cargo Okęcie
Trzy razy ZA: zalana, zamarznięta, zagrodzona droga rowerowa przy Cargo Okęcie © yurek55
Nad S7 w Suchym Lesie widok na północ
Nad S7 w Suchym Lesie widok na północ © yurek55
Koński szlak turystyczny
Koński szlak turystyczny © yurek55

Moja paczka dziś doszła :)
paprykarz1983
- 18:30 poniedziałek, 19 grudnia 2016 | linkuj
U nas paczka w końcu doszła - z 2 tyg szła
- 15:32 poniedziałek, 19 grudnia 2016 | linkuj
Ja już nękam fanpejcz inposta rozpaczliwymi wiadomościami, bo jedna mi wisi w Skierniewicach od 14tego. Inna już doszła, choć później wysłana (przez ten sam oddział), a ta utknęła. Duże gabaryty mają najgorzej, bo paczkomaty mają mało dużych skrzynek. Kurczę, wysłali by do oddziału mi w Żyrardowie, to bym odebrała per pedales, a tak nawet nie wiem, czy w Skierniewicach jest, czy u kuriera.
lavinka
- 12:20 poniedziałek, 19 grudnia 2016 | linkuj
Chyba przed świętami inpost nie wyrabia się z paczkami. U mnie już druga przesyłka do paczkomatu ma opóźnienie. Wysłana w środę i zazwyczaj w takim przypadku przychodzi w czwartek, a tu ani w czwartek, ani w piątek, może dziś będzie do odbioru. Na stronie inpostu komunikat, że paczka przekazana do umieszczenia w paczkomacie w piątek, może wszystkie skrytki były zajęte...
paprykarz1983
- 08:21 poniedziałek, 19 grudnia 2016 | linkuj
Instrukcja odbioru QR:
1/Klikamy na link w sms z kodem QR i otwieramy go na telefonie, można nawet zrobić zrzut ekranu z QR i wysłać komuś MMS aby odebrał
2/W paczkomacie klikamy START i ODBIERZ PACZKĘ i przystawiamy/pokazujemy paczkomatowi kod QR z odległości ok. 20 cm. Oko paczkomatu jest poniżej ekranu z lewej strony oznaczony znakiem oka.
3/Jak się się uda zawsze można wpisać cyfry.
- 21:28 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj
p.s. nam też jedna paczka utknęła, siedzi od 14 tego w rozdzielni w Skierniewicach. Inne paczki dochodzą a ta nie. W poniedziałek będzie interwencja. Qrkodem nie próbowałam odbierać, trza spróbować kiedy.
lavinka
- 15:43 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj
Tak, zielona podkowa to szlak konny. Czasem robią je razem ze szlakiem rowerowym co jest dla roweru upiorne.
- 15:41 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj
Z tym QR to dla mnie za trudne...
- 20:58 piątek, 16 grudnia 2016 | linkuj
A mojemu mężusiowi inpost zgubił paczkę....sprawa jest w toku wyjaśniania.
Ciekawa jestem co to będzie :)
Niemniej jednak najbardziej lubię przesyłki z paczkomatów, potem z poczty. Kurierów unikam.
- 15:40 piątek, 16 grudnia 2016 | linkuj
Dziś pobiłem rekord w paczkomacie : 2.7 sek. odbiór paczki. Oczywiście kod QR ale nie zawsze się tak udaje bo włącza się przetwarzanie i trwa kilka sekund a czas leci.
- 14:19 piątek, 16 grudnia 2016 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwow