Czwartek, 15 grudnia 2016 Kategoria <50

Naprawić zamek błyskawiczny

Dowiedziałem się, że na ulicy Próżnej, w podwórku jest punkt, w którym można zreperować suwak. Mocno zaskoczony, ale i ucieszony pojechałem tam z neoprenową osłoną na but i rzeczywiście po kilku minutach było gotowe. Zapłaciłem tylko dziesięć złotych, zapewne kupno i wszycie nowego zamka błyskawicznego kosztowało by sporo więcej. Pogadałem chwilkę z panem i dowiedziałem się, że po kilkudziesięciu latach kończy działalność, bo przy obecnej stawce czynszu nie ma szans się utrzymać. A na moje oko więcej jak sześć metrów kwadratowych pomieszczenie to nie miało. Niedługo tylko banki i towarzystwa ubezpieczeniowe będzie stać na wynajmowanie lokali od miasta. Później kupiłem w Victorinexie na Ptasie kolejną obieraczkę do warzyw, bo poprzednia i jeszcze poprzednia,  razem z obierkami wylądowała niechcący w koszu. Tym razem wybrałem zielony mocny kolor, może łatwiej się będzie rzucać w oczy i uniknie losu swoich poprzedniczek. Trzeci sklep na trasie dzisiejszej podróży mieścił się w BlueCity, a stamtąd do domu. Kilometrów mało i jazda też wolna, ale dobre i cokolwiek.
Zdjęcie zrobione w lipcu, ale skoro dziś tam byłem, to dałem.
Plac Dzierżyńskiego z telefonią komórkową na pierwszym planie, a pomnikiem
Plac Dzierżyńskiego z telefonią komórkową na pierwszym planie, a pomnikiem "krwawego Felka", na drugim © yurek55