Wtorek, 6 grudnia 2016 Kategoria <50

Szukając dozownika na mydło

Tym razem przerwa w jeżdżeniu rowerem wyniosła dziewięć dni, dłuższą absencję miałem tylko w lutym i marcu - ale co zrobić jak mi się nie chciało?  Wreszcie dziś znalazłem jakiś powód do wyjazdu, ale jak szybko wyjechałem, tak szybko wróciłem. Już po dwóch minutach miałem kompletnie przemoczone siedzenie, bo nie wziąłem pod uwagę padającego śniegu i błota pośniegowego na jezdni. Dopiero jak ubrałem rower w błotniki, a siebie w spodnie przeciwdeszczowe i ochraniacze na buty, jazda stała się przyjemna i tylko na zakrętach musiałem uważać. Ulicę Górczewską przejechałem jezdnią, ignorując drogę rowerową i chodnik i nie miałem żadnych problemów, wbrew temu, co pisała Katana. A powodem, lub pretekstem, do wyjazdu, był tytułowy dozownik. Jego poprzednik zakończył żywot efektownym upadkiem i chciałem dokupić taki sam, żeby do kompletu pasował,  ale już tego wzoru nie znalazłem. Odebrałem więc tylko ze sklepu na Tamce zakupiony prezent gwiazdkowy i wróciłem do domu.
PS. Zapomniany rower stoi już od roku.