Poniedziałek, 24 października 2016 Kategoria całe NIC

Międzynarodowy Dzień Roweru

Nie będę opisywał swoich porannych rozterek związanych z dylematem - iść, czy nie iść na rower, bo za długo by o tym pisać i nikogo to nie obchodzi. Gdy w końcu się zdecydowałem było już południe i ale nie bacząc na to, zniosłem rower na dół, by dopiero tam przekonać się,  że kropi deszcz. Jak niepyszny wróciłem na górę, rozebrałem się z rowerowych ciuchów i z filiżanką kawy oddałem się lekturze. Roweru jednakowoż na strych nie wyniosłem, stał pod drzwiami i czekał... nie wiem w sumie na co.  Aż przyszła ta chwila, gdy dowiedziałem się, że dziś jest:

MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ ROWERU !!! :) :)

Ta wiadomość tak mnie zelektryzowała, że popełniłem świąteczną trasę, którą zamieszczam poniżej. Z kronikarskiego obowiązku dodam o dwiedzone punkty:
  • pralnia
  • biblioteka
Dodam też z tej okazji dowód mojego spektakularnego, choć krótkotrwałego sukcesu. Tak było 20 października br.  #potwierdzoneinfo ;)

Moje dwa okienka na głównej BS