Wtorek, 7 stycznia 2014 Kategoria Naprawy, <50

Ubranie jest ważne

Już wczoraj wiedziałem co mam na dziś do zrobienia: pojechać do mojej pani doktor, do Lidla i do Decathlonu po licznik rowerowy. Wycieczka nie zapowiadała się więc zbyt atrakcyjnie i taka też była. Ubrałem się normalnie, a nie rowerowo i bardzo źle na tym wyszedłem. Kurtka do chodzenia, nie nadaje się do jeżdżenia, od razu zrobiło mi się gorąco i to pomimo, że kręciłem raczej wolno, skórzane rękawiczki też niezbyt się nadawały na dzisiejszą temperaturę. Potem jak jeszcze w sklepie naładowałem plecak, aż mnie przygięło, to już całkiem jazda się zrobiła niefajna. W Decathlonie licznika pasownego dla mnie nie znalazłem, w rowerowym na Rondzie Zesłańców też, więc szybko wróciłem do domu, kupno licznika zostawiając na jutro

To pierwszy przystanek na dzisiejszej drodze, tu szybko i sprawnie załatwiłem swoją sprawę. Dziękuję, Pani Doktor!

W domu zacząłem po raz kolejny przeglądać allegro i sprawdzać, gdzie można odebrać interesujące mnie liczniki. Znalazłem coś na Mielczarskiego na Ursynowie, na Mareckiej na Pradze i na Rozłogi na Bemowie/Jelonkach. Ta ostatnia oferta tak mnie jakoś zmobilizowała, że postanowiłem ubrać się odpowiednio i jednak przejechać się tam od razu. Chciałem mieć wreszcie z głowy tę sprawę i chciałem normalnie pojeździć, nie w grubej kurtce i nie objuczony jak wielbłąd. Tym sposobem stałem się właścicielem tego oto licznika Sigma 5000 zapłaciłem za niego niecałe 30 złotych, czyli o połowę mniej niż w sklepie rowerowym. Jest już zamontowany i jutro sprawdzimy jego działanie.

Chemitrals – tajemnicze smugi na niebie

Obwód 2224 wpisany, koło 700 x 40. Sprawdziłem dodatkowo poprawność wskazań przy drogowych słupkach kilometrowych. Jest OK. Licznik ten sprawił, że jeżdżę dalej i szybciej:) dziś 115km;)
- 21:48 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj
Albo ściągnąć sobie obwód z innej tabelki, która nie kłamie. By dokładnie mierzyć dystans i prędkość trzeba by codziennie mierzyć obwód koła, a i tak znalazłoby się jakieś przekłamanie rzędu milimetra, czy tam kilku.
bestiaheniu
- 08:41 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj
Kupiłem sobie ten licznik na prezent na mikołaja tez w tym sklepie. Polecam zmierzyć obwód koła, bo sigma kłamie w instrukcji ( podaje przeważnie zły obwód koła) i wyniki prędkości/dystansu są przekłamane.
TomliDzons
- 07:39 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj
Ludzie o tych smugach mówią, że ludzie-jaszczury rozpylają samolotami jakieś związki chemiczne, które mają wykończyć ludzkość.
No w życiu bym nie pomyślał, że to para wodna z silników samolotów!
bestiaheniu
- 23:00 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj
I pokazuje godzinę:)
- 22:08 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj
Mam ten sam licznik. Prosty, bez bajerów ; liczy km, pokazuje prędkość, czas jazdy ;) A to w zupełności wystarczy. 2 lata jazdy w każdych warunkach i zero problemów.
devilek
- 19:44 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj
To chyba dobry wybór, kilka lat temu też kupiłam Sigmę w tym sklepiku i do dzis działa w rowerze teraz przekazanym córce. Nie ma to jak prosty licznik bez udziwnien i innych bajerów.
- 19:41 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losic