Czwartek, 5 grudnia 2013

Przejazd kontrolno - kurierski

Wczorajsze katastroficzne tytuły zapowiadały na dziś jakiś koszmar pogodowy, więc nie nastawiałem się na jazdę w dniu dzisiejszym.

Ale jak rano wyjrzałem za okno, to na oko, nic strasznego się nie działo: drzewa nadal stały, ludzie chodzili, śnieg, co wczoraj wieczorem sypnął, stopniał - czyli synoptycy znowu się pomylili. Ale ponieważ licho nie śpi, nie zamierzałem wybierać się daleko, ot, mały objazd po mieście. Pretekst się znalazł, bo w aptece na Bemowie było coś do odebrania. Wprawdzie niekoniecznie na już, ale chciałem się przejechać i przy okazji sprawdzić empirycznie warunki atmosferyczne. Przejazd potraktowałem wybitnie rekreacyjnie, co widać po średniej, ale na ddr w mieście nie umiem się zmobilizować. I nie chcę. Poza tym nigdzie mi się nie spieszyło, a na dodatek wiatr wiał ze wszystkich kierunków, z przewagą wmordęwindu.
No i rower odmawia współpracy, łańcuch skacze po zębatkach, trzeba szukać innych przełożeń i nie za mocno deptać na pedały. Chyba wrócę do tego, co go w niedzielę zdjąłem i wsadziłem do benzyny. Jak nie pomoże, to trudna rada, trzeba będzie napęd wymienić.