Niedziela, 27 października 2013

Letnia wycieczka w październiku

Obudziłem się rano o zwykłej porze, ale zmiana czasu sprawiła, że za oknem było już widno jak w dzień i słońce pięknie świeciło. A pomimo to jakoś wcale nie chciało mi wstawać i gdzieś jechać, bo po pierwsze, nie wiedziałem gdzie. A bez celu i bez motywacji trudno mi się zmobilizować. Postanowiłem więc poczytać sobie książkę z nadzieją, że uda mi się jeszcze zasnąć na godzinę, dwie. Niestety, książkę doczytałem do końca, a powieki wcale nie chciały opadać i sen nie przychodził. Chcąc nie chcąc wstałem i wymyśliłem na szybko, że dobrze zrobię jak pojadę na cmentarz i posprzątam przed 1 listopada. Jak pomyślałem, tak zrobiłem. Na Bródnie ludzi dużo, widać nie tylko ja wpadłem na ten pomysł, wiele grobów już pięknie przystrojonych kwiatami i zniczami, co trochę dziwi, bo kradną tam wszystko na potęgę. Szczególnie teraz złodzieje-hieny cmentarne mają żniwa.

Rower na cmentarzu © yurek55

Cmentarz Bródnowski © yurek55

Wiem, wiem, bródzieński...
Wracałem tym samym mostem i najkrótszą drogą do domu, bo śniadanie już na mnie czekało na stole, więc nie szukałam innej drogi powrotu.

Jedzie pociąg z daleka © yurek55

...ani chwili nie czeka © yurek55

Nie znam się na pociągach, może oelka się wypowie?
- 15:07 wtorek, 29 października 2013 | linkuj
Oo, widać na moście ruski pociąg, zestawiony z wagonami PKP- pewnie do Moskwy jedzie.
TomliDzons
- 08:07 wtorek, 29 października 2013 | linkuj
To zależy od miejsca usytuowaniu grobu. U mojego szwagra nic nie poleży, kradną wszystko.
- 23:04 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj
Chyba aż tak bardzo nie kradną na Bródnie, skoro u mnie dwie lampy na dwóch grobach stoją równo cały rok.
Może złodzieje wystraszyli się, lub odczuli na własnych kończynach groźby umieszczonej do niedawna na jednym z grobów. Ostatnio zniknęła zresztą z tego grobu. Może już spełniła swoją rolę?
- 01:32 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj
No i tak powinny wyglądać przygotowania do 1 listopada, a nie główny problem - jaki strój wybrać na halloweenową imprezę.
bestiaheniu
- 21:50 niedziela, 27 października 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa warzy