Sobota, 21 września 2013

Stanisławów Drugi i zaliczona gmina Serock

Jak już poprzednio wspominałem dostałem zadanie, które wymagało pojechania do tej miejscowości. Załatwiłem sprawę i postanowiłem choć jedną gminę dodać do swojej mizernej kolekcji. Przejechałem więc most na Narwi i gotowe. Tam w promieniu kilometra można trzy gminy zaliczyć: Nieporęt, Wieliszew i właśnie Serock.

Z mostu na Narwi widok na Nieporęt © yurek55

Wysadzony most na Narwi, tylko podpory zostały © yurek55

Efekt niezamierzony odbicia w ekranie. Most na Narwi © yurek55

Zajrzałem też do Zegrza Południowego, a tam taka okazja!

Zegrze Południowe - for sale © yurek55
Chata do sprzedania © yurek55

Potem posiedziałem na pomoście, tym samym, z którego podziwiałem zimową odsłonę Zalewu. Dziś popatrzyłem na nierówną walkę z deską początkującego windsurfera, w pewnym momencie już nie miał siły żagla podnieść z wody. Też tak kiedyś zaczynałem...

Windsurfing jest wyczerpujący © yurek55

A wracając, na rondkach W Stanisławowie Pierwszym wybrałem tym razem drogę na Marki. Nad Kanałem Królewskim jechałem całkiem niedawno, trasą na Białołękę chyba ze cztery razy, znudziły mi się. A na marki fajny las po obu stronach i dużo samochodów na poboczach, pewnie poszli grzybów szukać. Ja nie zbieram, bo nie zauważam i nie odróżniam gatunków. Poza tym w lesie nie wiało, a dziś wiaterek był taki wcale, wcale. Ale nic to, cieszę się, że mogłem wreszcie z przyjemnością i bez deszczu trochę pojeździć.
/5330094

Przy ulicy Grudzie jest tablica Stanisławów Drugi, ulica Łąkowa na pewno należy do tej miejscowości
- 18:38 wtorek, 24 września 2013 | linkuj
Dziękuję Teich i mnie się przyda. kwiatuszek - 11:52 wtorek, 24 września 2013 | linkuj
Skrupulatnie patrząc to byłeś głównie na Grudziach. Stanisłąwów Drugi to posesje i tereny adresowane od ulicy Wolskiej. Nie przekraczają one na południowy zachód biegu Kanałku Bródnowskiego. Natomiast rozgraniczenie z Michałowem Reginowem jest już trudniejsze i uzależnione od przebiegu granic poszczególnych posesji. Stanisławów należy do gminy Nieporęt , Michałów Reginów do gminy Wieliszew. Grudzie przestały być wsią samodzielną i zostały włączone do Legionowa.
teich
- 07:52 wtorek, 24 września 2013 | linkuj
Kurcze dawno żadnych gmin nie zaliczałam - Też mam Serock w planach :) Ciekawe czy w tym roku jeszcze uda mi się zaliczyć
- 19:45 niedziela, 22 września 2013 | linkuj
Rowerem bardziej...
- 19:37 niedziela, 22 września 2013 | linkuj
A ja jechałam dziś z Marek przez Stanisławów Pierwszy autobusem. Wypatrywałam, gdzie ten Stanisławów Drugi, ale teraz spojrzałam na Twoją mapę i już wiem, że nie jechaliśmy tamtędy. Za to widziałam pierwszy raz Kanał Królewski i Marywilską. Wszystko dlatego, że kierowca wybrał trasę przez Most Północny. Podróże kształcą , nawet te autobusem :)
- 14:53 niedziela, 22 września 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ymnik