Poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Cane corso

Pies to nie byle jaki, już samo jego arystokratyczne imię i zawołanie rodowe wystarczy, by odczuwać pełną uniżoność i uszanowanie. Zwie się bowiem Quantico Del-Orte i jest dumnym potomkiem molosów, walczących u boku rzymskich legionów. Ma nieco ponad sześć miesięcy, przekroczył już 40 kg wagi - i to nie jest jego ostatnie słowo. Na razie jest uroczym, żywiołowo serdecznym, pełnym miłości do wszystkich szczeniakiem, ale właściciel twierdzi, że to mu z wiekiem przejdzie. Jak dorośnie będzie nieufnym, pełnym rezerwy do obcych psem (a przynajmniej tak piszą o tej rasie w mądrych książkach). Jakoś nie chce mi się w to wierzyć, po powitaniu jakie mi dziś zgotował.:)

Budowa w porcie w Nieporęcie © yurek55

Niezlomnym żołnierzom Józefa Piłsudskiego oficerom Legionów więzionym w Beniaminowie w roku 1917 za odmowę przysięgi Niemcom © yurek55

Wjazd na most pieszo-rowerowy nad Kanałem Żerańskim, Nieporęt © yurek55

Droga rowerowa Nieporęt-Warszawa © yurek55

Komu kibicuje Nieporęt? © yurek55

Próbowałem dokręcić do setki, ale jeżdżenie wokół domu wydaje mi się bez sensu. Bo czym różni się 98 kilometrów od 100? Niewiarygodne! Vmax w okolicach tunelu Trasy W-Z.

Kładka robi wrażenie.... totalnego galimatiasu :)
surf-removed
- 11:08 wtorek, 20 sierpnia 2013 | linkuj
Widziałem tę kładkę w Nieporęcie jeszcze podczas montażu tego podjazdu. Jak ktoś chce ćwiczyć równowagę podczas bardzo ostrych skrętów, to miejsce to będzie doskonałe do tego celu.
- 08:49 wtorek, 20 sierpnia 2013 | linkuj
Mój przyjaciel ma drugiego już takiego psiaka. Powiem krótko ... jeśli nie jest się z rodziny to lepiej się nie zbliżać :) Pierwszy był łagodny jak baranek ale ten drugi to podobno z linii usa a te bardziej agresywne podobno.
marek
- 19:24 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj
Wjazd ddr z Wysockiego na Bródnie, na wiadukt Trasy Toruńskiej nad torami kolejowymi, jest lepszy od podjazdu na Agricole:)
- 18:58 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj
To żeś dał czadu.

A ten wjazd na most pieszo-rowerowy musi być klawy. Nie dość, że rwiesz przewyższenia to jeszcze ćwiczysz technikę.
Trzeba pojeździć po nim w kółko w najbliższym czasie.
bestiaheniu
- 18:35 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa echcz