Piątek, 15 marca 2013 Kategoria Pływanie

16 Basen. 2 kilometry

Wygląda na to, że zmieniłem na stałe dystans. W sumie co za różnica, półtora, czy dwa kilometry? Jak już jestem w wodzie, to te czternaście minut więcej niewiele znaczy. Płynąc takim rekreacyjnym tempem, mogę spokojnie zrobić 2,5 albo 3 kilometry, to tylko kwestia czasu spędzonego w wodzie. Może zrobię sobie kiedyś taki sprawdzian.

A zdjęcia są dla zmyłki, bo przecież na rowerze nie jechałem już od dawna.
To zrobiłem rano 13 marca podczas spaceru z psem, żeby pokazać jak nam śniegu napadało (znowu!)

A to zdjęcie pokazuje jaka ładna była wczoraj pogoda w Warszawie, a ja nie jeździłem, bo mi się nie chciało. Przy okazji widok z okna.

• Aktywność Pływanie

Jak mam być szczery, to nie pamiętam już w jaki sposób trafiliśmy, że na Baśniowej można kupić za przystępną cenę telewizor. Chyba któreś z rodziców dostało wówczas jakąś informację o tym punkcie.
- 01:23 sobota, 16 marca 2013 | linkuj
Swego czasu ćwiczyłem basen ale ta cała maskarada z przebieraniem a potem nuda na basenie jakoś mnie zniechęciły.. Widać u Ciebie, że ma to sens. Urokliwe zdjęcia. Pozdrowienia.
wzap
- 20:43 piątek, 15 marca 2013 | linkuj
Jesteś niesamowity! Znasz wszystkie miejsca w Warszawie? Teraz jest tam świetlica środowiskowa dla dzieci
- 20:31 piątek, 15 marca 2013 | linkuj
W bloku po prawej stronie zdjęcia był kiedyś serwis RTV. Kupowałem tam na samym początku lat 90. telewizor Graetza. Graetz wkrótce zresztą został połknięty chyba przez... Nokię. Telewizor trzymał się nieźle i działał aż do 2007, czy 2008 roku. Posiadał też rzecz obecnie już nie spotykaną, mianowicie schemat układu telewizora, co przydało się znajomemu który go ze dwa razy naprawiał. Obecnie nikt już nie daje schematu radia czy telewizora w załączeniu do instrukcji.
- 19:24 piątek, 15 marca 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pragn