Informacje

  • Wszystkie kilometry: 138086.61 km
  • Km w terenie: 2424.65 km (1.76%)
  • Czas na rowerze: 293d 06h 44m
  • Prędkość średnia: 19.57 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl ... i w latach poprzednich

AD 2023 button stats 
bikestats.pl

AD 2022 button stats 
bikestats.pl

AD 2021 button stats 
bikestats.pl

AD 2020 button stats 
bikestats.pl

AD 2019 button stats 
bikestats.pl

AD 2018 button stats 
bikestats.pl

AD 2017 button stats 

bikestats.pl

AD 2016 button stats 

bikestats.pl

AD 2015 button stats 

bikestats.pl                   AD 2014 button stats 

bikestats.pl                   AD 2013 button stats 

bikestats.pl                   AD 2012 button stats 

bikestats.pl                  AD 2011 Gminobranie



Pogoda na rower

Pogoda Warszawa

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy yurek55.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Sobota, 26 stycznia 2013

Nie ma o czym pisać

Po wczorajszych emocjach dziś wziąłem rower, który ma sprawne hamulce. Wprawdzie nie jest mój, ale wiem, że właściciel złego słowa nie powie. A po drugie, dziś warunki na ulicach takie, że roweru nie zniszczyłem. [Piszę to na wypadek, gdyby właściciel tu zajrzał:)] O samej jeździe nie bardzo jest co pisać; wsiadłem, przejechałem kółeczko po ulicach Warszawy i tyle. Pogoda mroźna i słoneczna, jechało się dobrze, nikt mnie nie strąbił, ani nie chciał zabić, to o czym tu pisać?


Nie wiem co z hamulcem zrobić, chyba do serwisu trzeba będzie pojechać. Czas by się nauczyć samemu coś zrobić przy rowerze. Wiśta, wio! Łatwo powiedzieć.
  • DST 28.00km
  • Czas 01:35
  • VAVG 17.68km/h
  • Temperatura -9.0°C
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Do pił łańcuchowych jest vexol - bardzo dobry na mróz, zbyt lepki powyżej 0''C.

WD-40 nie nadaje się do roweru. W ostateczności można nim czyścić łańcuch, ale potem trzeba posmarować normalnym smarem czy olejem, bo WD usunie wszystko i zostawi suche, a suchy łańcuch boli.

Co do hamulców, to jeśli klocek jest trochę zużyty, ale jeszcze nie trzeba wymieniać, to reguluje się napięcie linki nie koło kierownicy, tylko na dole blisko klocka. Tam, gdzie wystaje końcówka.
Savil
- 22:24 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj
Tylko to nie jest smar -tylko olej :D
mysza71
- 21:35 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj
Taki jest najlepszy :) Ja też takim smaruję :)))
mysza71
- 21:34 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj
Taki smar do pił łańcuchowych? ;)
yurek55
- 21:12 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj
I proszę jaka ładna wycieczka :))
Ja dziś i wczoraj nie jeździłam - w weekendy poświęcam się rodzinie ....
Dzis odwiedziłam Lyroy Merlin i kupiłam sobie smar do łańcucha, bo wd-40 się skończyło :)
Katana1978
- 21:08 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj
kdk Dzięki
yurek55
- 19:04 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj
W sieci można znaleźć przydatną pozycje: Zinn - Sztuka serwisowania roweru górskiego. Czasami się przydaje np. do regulacji przerzutek i innej dłubaniny.
kdk
- 19:01 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj
Ja ok.12, od "Babki" do Centralnego
yurek55
- 17:45 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj
O której śmigałeś na JP2? Bo ja ok. 10:30 :)
lukasz78
- 16:58 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa empot
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl