Wtorek, 12 czerwca 2012

Skorosze - Fanzone - Narodowy

Dziś najpierw obrałem kierunek płd.-zach i pojechałem Alejami
Jerozolimskimi do Leroy Merlin w Skoroszach w poszukiwaniu noża do kosiarki spalinowej dł. 55cm,lub 22",jak kto woli.Przedtem po drodze zajrzałem do Castoramy, tam też nie było. Droga za Węzłem Łopuszańska jest dramatycznie nieprzyjazna rowerzystom i to po obu stronach. Trwa budowa S-8 odc. Wolica - Salomea i nie ma jak jechać, wyboje i dziury, do tego wąsko i od groma samochodów. Czyli w sumie wszystko, co lubię.:)
Budowa S-8 Salomea - Wolica © yurek55

Okolice budowy drogi S-8 © yurek55

No ale jakoś przejechałem ten najgorszy odcinek i pomknąłem do centrum miasta i na Stadion Narodowy, zobaczyć jak wyglądają przygotowania przed meczem Polska - Rosja. Po drodze tylko uchwyciłem w Alejach budowę miasteczka Orange, czyli nowej siedziby głównej tej firmy. Wydawało mi się, że siedziba TPSA na Twardej jest wystarczająco prestiżowa i luksusowa, ale dla nowych właścicieli widocznie nie.I to wszystko z moich rachunków.
Budowa Miasteczka Orange TPSA © yurek55

Fanzone Warsaw © yurek55

Potem byłem w jeszcze jednym miejscu...
Tajemnica państwowa © yurek55

...i już stadion
Przed meczem Polska - Rosja © yurek55

Pomimo, że do meczu było jeszcze 8 godzin grupki kibiców z obu krajów kręciły się pod Stadionem. Kilka osób nosiło kartoniki z napisem "I buy ticket", ciekawe czy się im udało. Podobno po 500 euro bilety chodziły.
Stadion Narodowy 8 godzin przed meczem © yurek55

Palma na Rondzie de Gaula doczekała się towarzystwa, w końcu Euro zobowiązuje, tak?:)
Rondo z palmą i...z piłką © yurek55

Przy strefie kibica, zwanej światowo, fanzoną już więcej ludzi się kręciło
Fanzone warszawa © yurek55
, a najwięcej było handlujących akcesoriami kibica i malujących twarze w barwy biało-czerwone. Nawet Wietnamczycy sprzedawali nasze flagi i szaliki, co uważam za pewien jednak dysonans
Handel uliczny © yurek55

W centrum, jak w centrum, ludzi od metra a w tle dawny hotel Forum przystrojony na Euro
Patelnia © yurek55
Z Centrum na Ochotę droga prosta i szybka, ale ja pojechałem dalej, bo miałem umówioną wizytę w Lux-Med na Postępu. Pogoda dobra, jazda sprawiała dużą przyjemność, odwiedziłem miejsca, które chciałem odwiedzić, czyli w sumie udana bardzo wyprawa.
PS. Na Grójeckiej baba wyjechała mi z parkingu pod koła, ledwo zdołałem wyhamować i wykręcić, żeby w drzwi nie przydzwonić. Krzyknąłem głośno, ale pomimo opuszczonej szyby, nawet nie spojrzała. Czyli i ślepa i głucha.