Środa, 10 kwietnia 2024 Kategoria 50-100, bieda-gravel, squadrathinos

Odbiór osobisty w Falenicy

Dostałem wiadomość, że mam do odbioru zakupione koszulki i pomyślałem, że wykorzystam okazję i tak wytyczę sobie trasę, aby trochę białych plam po drodze zapełnić. Ledwie wyjechałem z domu natknąłem się na niespodziankę, a mianowicie wymianę sygnalizacji świetlnej. Dlaczego niespodziankę? Zanosiło się na to już kilka tygodni, bo służby drogowe rozgrzebały coś przy słupkach, coś zagrodzili i nic się nie działo. A dziś zaczęli montować nad jezdnią metalowy pałąk z kilkoma sygnalizatorami. To ma sens, gdy jest na skrzyzowaniu i dla różnych pasów drogi mogą być inne światła, na przykład do skrętu w lewo, lub w prawo. Ale w tym miejscu uzasadnienia ja nie widzę. Pewnie mądrzejsze głowy to wymyśliły.

Nowa sygnalizacja na Grójeckiej
Nowa sygnalizacja na Grójeckiej © yurek55

Do Wisły dojechałem stałą i najbardziej oczywistą i lubianą drogą i choć Plac na Rozdrożu nadal rozkopany, rekompensuje to zjazd ulicą Agrykola i jazda wzdłuż rzeki. Po drugiej stronie Wisły, odwiedziłem pierwszy raz w życiu Jeziorko Kamionkowskie od strony Alei Emila Wedla.

Jeziorko Kamionkowskie
Jeziorko Kamionkowskie © yurek55

Pierwszy raz byłem też w Parku Kamionkowskie Błonia Elekcyjne i przedwojennych jeszcze ogródkach działkowych im Jerzego Waszyngtona. Zapewne, gdyby nie zbieranie małych kwadracików nigdy bym nie zajrzał w te miejsca. Później, jadąc do Falenicy, też nawigacja prowadziła mnie zupełnie innymi uliczkami Wawra, Międzylesia i Miedzeszyna. Powrót już znaną drogą przez Most Południowy do Wilanowa i przez Ursynów do domu.

Kanał Wystawowy, Saska Kępa, Osiedla Międzynarodowa
Kanał Wystawowy, Saska Kępa, Osiedla Międzynarodowa © yurek55

Jak zawsze fotka z mostu
Jak zawsze fotka z mostu © yurek55

Fotka z najbardziej południowego mostu Warszawy