Niedziela, 29 maja 2022 Kategoria 50-100, przed śniadaniem

Rześki poranek

Ranek - panek, jak to mówią. Wczesny start pozwolił przejechać przez puste o tej porze miasto z dużą dozą komfortu. Nawet Gagarina koszmarnie zakorkowana na co dzień, po decyzji o jej zwężeniu właśnie teraz, gdy remontuje się wiadukty Trasy Łazienkowskiej, o tej porze pusta. Zresztą remontowanych kawałków dróg nie brakuje ostatnio, gdzie bym nie jechał, tam są jakieś utrudnienia. Może kiedyś i droga na Gassy też się kiedyś doczeka, bo asfalt już z roku na rok coraz bardziej popękany i wszyscy chcą jechać, wąskim na pół metra paskiem jeszcze całego asfaltu. No ale dla mnie dzisiaj wystarczyło tej szerokości, zresztą to dotyczy tylko kawałka do mostka w Obórkach, bo później już jest bardzo dobra nawierzchnia na całej szerokości. W Gassach na przystań nie zjeżdżałem, żeby czasu po próżnicy nie tracić, tylko od razu przybrałem kierunek na Piaseczno i do domu. Oczywiście nie byłbym sobą, gdybym nie skorzystał z asfaltów budowanej drogo szybkiego ruchu. Tym razem dogonił mnie samochodem facet z ochrony, ale udało mi się go przekonać i pozwolił mi dojechać do końca. Potem już tylko przenieść rower przez barierkę, otworzyć furtkę i wyjść prosto na Wirażową. Temperatura rano rześka, ale ja jestem zimnolubny i nawet jak wychodziło słońce żałowałem, że mam długi rękaw.