Sobota, 28 maja 2022 Kategoria <50

Wycieczka z deszczem w tle

Tegoroczny maj temperaturą nas nie rozpieszcza i dzisiejszy dzień też nie odbiegał od średniej. Na dodatek od trzynastej miało padać, wiał zimny, silny, zachodni wiat, a niebo co i raz zasnuwały ciemne, groźne chmury. W tych tak pięknych okolicznościach pogody wybrałem się na zachód licząc, że uda się przejechać na sucho. Jadąc początek trasy nie zdawałem sobie sprawy z niszczącej siły wiatru, bo droga prowadziła wśród zabudowań, drzewa też dawały ochronę i tak było aż do miejscowości Koczargi. Tam, z powodu objazdu, musiałem skręcić na południe i wydostałem się na odkrytą przestrzeń, gdzie już musiałem dobrze się sprężać, żeby nie zdmuchnęło mnie na środek jezdni. Od razu wybiło mi to z głowy jazdę w kierunku zachodnim, a zresztą i tak nie chciałem kusić licha, bo deszcz już mnie parę razy pokropił i bałem się poważniejszych kłopotów. Tym bardziej, że ubrany byłem na krótko i gdybym zmókł przy tej temperaturze, to by nie było fajnie. Powrotna droga upłynęła przyjemnie i szybko, dopiero na samym końcu zaczęło padać, ale już byłem prawie pod domem i krzywdy mi nie zrobił. :)
Straszy deszczem
Babice Stare2 © yurek55
Babice Stare3
Babice Stare3 © yurek55
Koczargi Stare, droga nadal w remoncie
Koczargi Stare, droga nadal w remoncie © yurek55
Zachmurzenie małe, 12°C, Odczuwalna temperatura 11°C, Wilgotność 56%, Wiatr 10m/s z Z - Klimat.app