Środa, 23 lutego 2022 Kategoria <50

Jazda po mieście i spotkanie z Agrounią

Pogoda nie nadawała się do dalekich podróży, a ja miałem do odebrania na Marymoncie książkę i była to trasa w sam raz, żeby się nie przemoczyć zbytnio.

Manifest antykomunistyczny
Manifest antykomunistyczny © yurek55

Ponieważ chwilowo przestało padać, postanowiłem pojechać nad Wisłę i ewentualnie zatoczyć jakieś sensowniejsze pod względem kilometrów kółko.

Pusto nad Wisłą
Pusto nad Wisłą © yurek55

Po wjechaniu na swoją osobistą Golgotę i "ścianę płaczu", czyli Agrykolę ;) zastałem zadziwiającą pustkę na ulicy i jakieś hałasy dobiegąąjce od strony Placu Trzech Krzyży.

Pusto na ulicy
Pusto na ulicy © yurek55

Wiedziony ciekawością pojechałem w tamtym kierunku i natknąłem się na dość liczną demonstrację Agrounii, pod wodzą pana Kołodziejczaka. Od razu dodam, że rozumiem i popieram, bo z dobrobytu na ulicę nie wyszli. Tusk ze swoją opozycją totalną ich do tego nie namówił i nie zabłysną medialnie na ich tle w TVN. Nie realizują rosyjskich interesów Putina, co chętnie w swej narracji podałaby TVP. Nikomu nie są potrzebni. Teoretycznie to "wrażliwa na ludzką krzywdę lewica" powinna stać na czele takich protestów. Ale w Polsce walczy o prawa LGBT, wolność skrobanek, równość 56 płci, parytety i inne ważne dla niech rzeczy. A kto ma reprezentować ludzi ciężkiej, codziennej pracy? Kołodziejczak niestety do pięt Lepperowi nie dorasta. I to jest zła wiadomość.

Protest Agrounii na ulicach Warszawy
Protest Agrounii na ulicach Warszawy © yurek55

Aleje Ujazdowskie
Aleje Ujazdowskie © yurek55

Pomóż milicji - pobij się sam!
Pomóż milicji - pobij się sam! © yurek55

Pochmurnie, 6°C, Odczuwalna temperatura 1°C, Wilgotność 80%, Wiatr 9m/s z Z - Klimat.app