Piątek, 30 lipca 2021 Kategoria 50-100, kwadraty

Route 62 raz jeszcze i kapeć, też raz jeszcze

Wprawdzie nie dalej jak wczoraj pisałem, że prędko na drogę krajową 62 nie wrócę, ale zostawione kwadraty nie dawały mi spokoju. Tym razem drogę do Sochaczewa pokonałem pociągiem, a potem, częściowo już znanymi drogami pojechałem  na północ do Wyszogrodu. Po drodze zboczyłem z drogi po nowy kwadrat, ale niestety znowu zabrakło kilkunastu metrów do zaliczenia. Na domiar złego, w Wyszogrodzie złapałem kolejną, w ciągu sześciu dni gumę. Tym razem wyciągnąłem cienki drucik z opony, założyłem nową dętkę i bez dalszych komplikacji mogłem jechać dalej. Zaraz obok był zakład wulkanizacyjny i nie musiałem machać pompeczką, tylko kompresor w moment dobił mi osiem atmosfer. Choć to dobre. Dalsza droga przebiegła już bez dodatkowych atrakcji i z wyjątkiem odcinków terenowych jechało się szybko i przyjemnie.  Na długich zjazdach i z wiatrem w plecy udawało się nawet 40 km/h przekraczać. Dzięki temu na pociąg w Nowym Dworze Mazowieckim przyjechałem z wystarczającym zapasem czasu i mogłem spokojnie kupić izo w sklepie i odsapnąć na peronie.  Reszta podróży w pustym i klimatyzowanym wagonie Kolei Mazowieckich relacji Lotnisko Modlin - Lotnisko Chopina.

To bardziej budowa mostu, niż remont. Bzura, Sochaczew
To bardziej budowa mostu, niż remont. Bzura, Sochaczew © yurek55
Bzura
Bzura © yurek55
W hołdzie bohaterom bitwy nad Bzurą zuchy harcerze i instruktorzy Chorągwi Skierniewickiej 8 IX 1984 © yurek55
Przez most na Bzurze do Brochowa
Most w Wyszogrodzie
Most w Wyszogrodzie © yurek55
Gdyby nadal pływał prom. Po drugiej stronie Secymin Polski i ciastka U Marty
Gdyby nadal pływał prom. Po drugiej stronie Secymin Polski i ciastka U Marty © yurek55

Niezaliczony
Niezaliczony © yurek55
Pochmurno z przejaśnieniami, 23°C, Odczuwalna temperatura 22°C, Wilgotność 49%, Wiatr 6m/s z ZPłdZ - Klimat.app