Poniedziałek, 25 listopada 2019 Kategoria 50-100

Troszkę cieplej

Niska temperatura podkopuje morale i zdecydowanie trudniej jest wyjść z domu na rower. Mnie udało się to dopiero po dwunastej i na szczęście przekonałem się, że jest lepiej, czyli cieplej, niż wczoraj rano. Rozpocząłem od przejazdu przez Ursus i gdy już nakluczyłem się po tamtejszych uliczkach, znalazłem w końcu wyjazd do Reguł, którym dojechałem do Pęcic. Poczatkowo obrałem kierunek na Janki, ale gdy drogowskaz nakazywał skrecić w lewo, ja pojechałem prosto, na Suchy Las. Właściwie to dokładnie nie wiedziałem gdzie wyjadę, ale okazało się, że dojechałem do Wolicy i wbiłem się na lokalną drogę wzdłuż Alei Katowickiej, czyli S8. Później już nie było niespodzianek, to znaczy wiedziałem gdzie jestem i gdzie jadę. Z jednym małym wyjatkiem, ale w sumie na dobre wyszło. Kombinowałem jak tu wydłużyć trasę, żeby było ponad pięćdziesiąt kilometrów, aż z zaskoczeniem odkryłem, że w Ładach nie skręciłem do Dawid(ów?), tylko w drugą stronę. Tym spsobem zatoczyłem nadprogramowe kółko i kilometry się zgadzają. :)
Zdjęcia
Z Suchego Lasu ku Wolicy
Z Suchego Lasu ku Wolicy © yurek55
Jak zwykle na posterunku
Jak zwykle na posterunku © yurek55
Po drodze
Po drodze © yurek55
Pamięci pątników  idących w 304 pielgrzymkach na Jasną Górę w latach 1711 - 2014 odpoczywających w Lesie Sękocińskim  Parafianie i leśnicy z Sękocina
Pamięci pątników idących w 304 pielgrzymkach na Jasną Górę w latach 1711 - 2014 odpoczywających w Lesie Sękocińskim Parafianie i leśnicy z Sękocina © yurek55