Piątek, 25 października 2019 Kategoria 50-100, Gassy

Test ubioru

Kupiłem już sporo niedrogich drobiazgów poprzez AliExpress, aż w końcu postanowiłem spróbowaćszczęścia z czymś większym. Padło na krótkie spodenki z szelkami i koszulkę z długim rękawem. Nawet długo nie czekałem, kupiłem trzeciego pażdziernika, a spodenki były przedwczoraj, koszulka przyszła dziś. Czyli około trzech tygodni.
Co do wyjścia na rower, to właściwie niezbyt mi się chciało i znajdowałem sobie coraz to nowe zajęcia domowe. Kiedy jednak już wszystko było zrobione, wpadł mi do głowy pomysł przetestowanie ubioru, a głównie spodenek. Wkładka wydawała się być bardzo wygodna i miękka, wyglądała też zupełnie inaczej niż wszystkie dotychczasowe i trochę mnie ciekawość paliła, jak to się w tym będzie jeździć. A koszulka, jak to koszulka, poliester 100% dobrze dopasowany i przylegający do brzucha ciała, z dobrym ściągaczem na dole. Dzięki temu ciepło nie ucieka i nawet przy dzisiejszej temperaturze nie było mi zimno. Może tylko nieco głębsze kieszenie na plecach by się przydały, ale to moja opinia. A ja, jak wiadomo, w tylnej kieszeni nawet sporą książkę czasem potrzebuję  przewieźć. Na szczęście jedna z moich koszulek, z Lidla, doskonale się do tego nadaje. No i nie ma żadnej kieszonki na suwak, żeby kasa, czy karta nie wypadła.  Niemniej zadowolony z zakupu jestem bardzo i cieszę się, że zdecydowałem się na większy rozmiar, bo też dość długo nad tym myślałem. Tak samo zresztą jak nad spodenkami - i też wziąłem rozmiar większy. To był dobry wybór. O spodenkach za wiele superlatywów napisać nie mogę, bo dwie i pól godziny siedzenia, nie daje  podstaw do wygłaszania opinii. Trzeba przynjamniej z pięć -sześć godzin w siodle spędzić, by móc ocenić. Nie wiem tylko, czy uda się to zrobić w tym roku, bo potrzebna będzie temperatura powyżej dziesięciu stopni. A jeszcze lepiej dwunastu, tak jak dziś.
Droga wzdłuż wału
Droga wzdłuż wału © yurek55
Ulica Sagi przed przejazdem kolejowym
Ulica Sagi przed przejazdem kolejowym © yurek55
Dom ze szklaną ścianą
Dom ze szklaną ścianą © yurek55
Krótki postój na autoportret fotograficzny
Krótki postój na autoportret fotograficzny © yurek55
Fotka z mostu - Jeziorka tym razem w Konstancinie
Fotka z mostu - Jeziorka tym razem w Konstancinie © yurek55
Dawidy, od wiaduktu, do świateł kolejka
Dawidy, od wiaduktu, do świateł kolejka © yurek55
Moja stała trasa, Żwirki i Wigury
Moja stała trasa, Żwirki i Wigury © yurek55
Kierunek Gassy
Kierunek Gassy © yurek55

Wkładka, popularnie zwana pampersem :)

Rozwiązała się zagadka Twojej "wolnej" jazdy, nie lubisz się spocić ;)
- 02:54 sobota, 26 października 2019 | linkuj
Ja lubię jak jest tak na granicy, że PRAWIE mi zimno. Oszczędzam ubranie, bo się nie pocę i koszulka z solą nie ma kontaktu. :) Wkładka jest bardzo wygodna, ma anatomiczny kształt i jest ciekawa kolorystycznie. To najmniej ważne, bo nie widać. Dodaję zdjęcie, bo zapomniałem o nim wczesniej.
- 21:55 piątek, 25 października 2019 | linkuj
Ja dzisiaj też byłem w Gassach i ciepło to wcale nie było, jechałem w wiatrówce, a w krótkich spodenkach już marzłem. Koszulka fajna, tylko ciekawe jak to po paru praniach będzie wyglądać ;)
wilk
- 21:42 piątek, 25 października 2019 | linkuj
Ciekaw jestem tej wkładki bo interesująco na foto wygląda, ja mam 2 spodenki z Ali i są takie se ale wkładka całkiem inna. Koszulki też mają kieszonki na małe rączki ;)
- 19:32 piątek, 25 października 2019 | linkuj
Ładnie - podziwiam CIę, że nie marzniesz w takiej cieniźnie. Ja dzisiaj jechałem w bluzie z windstoperem i to w lesie i jakoś super gorąco mi nie było!:D
Ksiegowy
- 18:39 piątek, 25 października 2019 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yjesz