Środa, 27 czerwca 2018 Kategoria 50-100

Zwyczajna jazda rowerem

Za długa już ta przerwa od roweru, a dziś na pogodę nie dało się zwalić winy i gdy do wieczora żaden deszcz nie spadł, wyruszyłem na krótką pętelkę do Borzęcina. Na Trakcie Królewskim zagadał do mnie znajomy ze Stravy i podholował mnie do Lipkowa. Pogadaliśmy sobie o nowych trasach, z nowymi asfaltami, potem ja skręciłem na Truskaw, a Piotrek na Babice i się rozstaliśmy.  Pytał o dojazd do Gassów, bo nigdy tam nie był, co nie ukrywam mocno mnie zdumiało. Myślałem że wszyscy szoszoni znają te trasy. ale jak ktoś mieszka  w Babicach, nie musi ich znać. Tam również są doskonałe drogi i w sumie nie ma potrzeby szukać innych. Sam Hipek tylko raz tam się wybrał, bo mu nie po drodze, a na zachodnich rubieżach są porównywalnie dobre drogi.
Tyle na dziś.
Zabudowa Ronda Daszyńskiego
Zabudowa Ronda Daszyńskiego © yurek55

KM-ką. ;)
Chociaz ja bym wolal czolgiem. :p
mors
- 20:34 czwartek, 28 czerwca 2018 | linkuj
najlepiej autostradą :)))
- 19:09 czwartek, 28 czerwca 2018 | linkuj
Hiperk w sumie racja :) nawet na upartego to do Berlina się dojedzie :D
- 13:23 czwartek, 28 czerwca 2018 | linkuj
I na dodatek trzeba przez pół Warszawy jechać zanim się tam dotrze. Jak ktoś chce zrobić trening, a nie tylko się przejechać, to warunki ma słabe. Dlatego ten kolega myślał o dojechaniu komunikacją gdzieś w pobliże, ale z Babic to nie jest łatwe.
- 07:46 czwartek, 28 czerwca 2018 | linkuj
Katano, można jeździć i jeździć, bo dróg jest bardzo dużo i tereny obszerne. A na Gasach ile tego jest? Podobno tylko jedna, główniejsza droga.

A zawsze można, na upartego, dojechać nawet do Łowicza czy Skierniewic i stamtąd za kilka złotych dojechać KM-ką do Warszawy.
Hipek
- 06:56 czwartek, 28 czerwca 2018 | linkuj
Ładne słowo "rubieże". Współcześnie jednak rzadziej używane, a szkoda, ma ciekawą etymologię.
- 04:22 czwartek, 28 czerwca 2018 | linkuj
Mi Gassy też są nie po drodze, ale ile można jeździć na zachód.....
- 03:04 czwartek, 28 czerwca 2018 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oispo