Wtorek, 27 marca 2018 Kategoria <50

Miasto użytkowo

Kamieniarze to mają złote życie, szczególnie ci renomowani i w Warszawie na Powązkach. Całą zimą nie pracują, tylko odlatują do ciepłych krajów jak ptaki i tam rezydują do wiosny. Ale nareszcie doczekałem się i pojechałem zamówić napis na tablicę dla Ewy i jakiś wazon. Koszt wynosi około dwa tysiące dwieście złotych bez tablicy, bo ta jest już gotowa. Tyle kosztuje wykucie 59 znaków. Nic dziwnego, że mogą pół roku nie pracować. Wracając miałem zasadniczo czas na jakąś bardziej okrężną drogę, ale jakoś źle skręciłem raz i drugi i znalazłem się nie tam gdzie zamierzałem. Uznałem to za znak i wróciłem do domu najkrótszą droga.
Trochę szkoda, bo przed Świętami nie będzie już czasu, ani warunków pogodowych na jeżdżenie. Trudno.

A to zdjęcie zrobiłem z miejsca, gdzie jeszcze nigdy nie dotarłem. Dziś, jako że z jazdy już nic nie wyszło, skręciłem w boczną uliczkę od Dywizjonu 303 i po przejechaniu obok działek, znalazłem się  w osadzie Budy. Za plecami mam już osiedle Nowe Gorce, ale tu pejzaż nieco dziki. Ulicami tego osiedla dojechałem do schodów prowadzących na wiadukt i po ich pokonaniu znalazłem się na Górczewskiej przy Auchan.

Tu widać Auchan z innej perspektywy niż zwykle