Wtorek, 19 grudnia 2017 Kategoria przed śniadaniem, <50

Zagadkowe trąbienie

Nic specjalnego się nie wydarzyło o czym warto by było napisać, z jednym wyjątkiem. W Puchałach, miejscu codziennej służbowej fotki pewnej rowerzystki, zatrzymałem się na skrzyżowaniu z Aleją Krakowską i czekałem na zmianę świateł.  Samochód stojący obok najpierw włączył spryskiwacz szyb, ale to nie jeszcze  nie dało mi do myślenia, szczególnie,  że strumień płynu mnie nie dosięgnął. Potem, gdy powoli ruszyłem, by wstrzelić się idealnie w zielone światło, nerwowy kierowca zatrąbił na mnie, a gdy już sam włączył się do ruchu, zatrąbił długo i przeciągle. Szkoda, że przy kościele w Raszynie było zielone, bo bym zapytał o co mu chodzi. Potem, na spokojnie, pomyślałem, że może mu chodziło, żebym pojechał tą Katany drogą dla rowerów, a nie zabierał cenne miejsce na jezdni? Nie wiem.

S7 widok w stronę Alej Jerozolimskich

• Temperatura -2.0°C

A ja uważam że to wcale nie jest takie hop siup mijanie się z agresją. Kierowca jedzie trąbi - myśli że się go wystraszymy lub zejdziemy z jezdni, a my tu "pa pa" radośnie robimy - jak do znajomego.
Mogę dać palca sobie uciąć że kierowca jest jeszcze bardziej wkurzony że niby nie zrozumieliśmy jego aluzji co do klaksonu. Agresja kierowcy wraca do niego ze zdwojoną siłą ... :D 0 bo to nie my jesteśmy wkurzeni tylko on :D
- 15:20 piątek, 22 grudnia 2017 | linkuj
Ja się ewidentnie zestarzałem, kiedyś na trąbiących reagowałem agresją, a teraz jak Katana, uśmiecham się i macham radośnie ;)
putin
- 09:44 piątek, 22 grudnia 2017 | linkuj
A mnie intrygują te ubywające cyferki ... !
I chyba znalazłem odpowiedź ? :)
Jurek57
- 22:29 środa, 20 grudnia 2017 | linkuj
hahaah :) a ja na takich co trąbią znalazłam fajny sposób :))) - macham im radośnie (żeby pomyśleli że ja myślę że to jakiś niby mój ziomek trąbi) -założę się że wtedy im gula jeszcze większa w gardle siedzi.
- 16:34 wtorek, 19 grudnia 2017 | linkuj
Oj narażasz sie jeżdżąc ... w dni powszednie ;)
- 12:20 wtorek, 19 grudnia 2017 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nages