Piątek, 20 października 2017 Kategoria <50

Wieczorna jazda - niedobra jazda

Pisałem już, że nie lubię jeździć po ciemku?  No to nie lubię.
Strava

A to musisz poszukać innej bo są takie identyczne z 800 lum
- 20:05 poniedziałek, 23 października 2017 | linkuj
Convoy S2+ ma 800 lum a twoja lampeczka 300
- 18:04 poniedziałek, 23 października 2017 | linkuj
Ten Convoy S2, który mi zalinkowałaś jest bardzo podobny do mojego Mactronica i ma jedynie 50 lumenów więcej. Według specyfikacji moja lampeczka świeci na 100 metrów i to jest zupełnie wystarczające. Problemem może być jedynie krótki czas świecenia przy pełnej mocy - zaledwie 1,5h. Gdybym kiedyś rzeczywiście wybierał się na całonocną jazdę, to bym zbankrutował na baterie. :) Skoro jednak, jak wszyscy wiedzą, jeżdżę po zmroku wyłącznie po mieście - a i to sporadycznie - 3 cienkie paluszki w latarce wystarczają mi na kilka miesięcy. Jakość oświetlenia drogi w ciemniejszych miejscach, jest rzecz jasna bardzo kiepska przy tak słabych bateriach, ale ciągle zapominam ich wymienić. Bo skoro jakoś świecą... :) Tak więc reasumując: Moja przednia lampka jest bardzo dobra i nie mam zastrzeżeń do niej zastrzeżeń. Narzekam tylko pro forma, bo i tak nocnych wypraw nie planuję. Gdybym jednak kiedyś zmienił zdanie, to poproszę Katana1978 żeby jechała przodem.
- 10:03 poniedziałek, 23 października 2017 | linkuj
no słyszałam że na te dynamo są fajne, ale na mój rower nie ma takich piast
- 21:47 niedziela, 22 października 2017 | linkuj
Ja uwielbiam za to wieczorne kręcenie, bo ruch samochodowy i pieszy niewielki. Na lampkach się nie znam, mam fabryczną lampkę na dynamo w piaście i daje radę, świeci nieźle.
putin
- 21:17 niedziela, 22 października 2017 | linkuj
Jak znajdę tą lampkę Arka to mogę Ci pożyczyć na jakieś 2-4 dni żebyś sobie przetestował ... - nie wiem gdzie on ją ma ;/ Ewentualnie mogę Ci pożyczyć moją Chińską latarkę ona bardzo podobnie świeci - to sobie byś sobaczył jaka jest różnica w jeździe ...
- 20:45 sobota, 21 października 2017 | linkuj
samochodem jeździć po ciemku to się boję, a nawet bardzo ... :( Ciężko jest określić jak szybko jadą inne samochody i widoczność jest bardzo ograniczona.
Na rowerze jest zdecydowanie łatwiej zobaczyć z jaką prędkością jadą auta...

Ale skoro wzrok kiepski to tym bardziej powinieneś mieć porządną lampkę.
- 20:43 sobota, 21 października 2017 | linkuj
Ja nawet samochodem staram się w trasy po ciemku nie jeździć. Wzrok już nie ten. Nie lubię i już. Jak już muszę koniecznie, to jadę, ale jak nie muszę... Rozumiesz.
- 20:19 sobota, 21 października 2017 | linkuj
heh - wieczorem jazda na rowerze ma swój urok - jak będziesz miał dobre światło to na pewno polubisz jazdę wieczorem. Dziś właśnie wróciłam - rowerzystów mniej, luźniej na drogach - czego chcieć więcej ....
- 19:17 sobota, 21 października 2017 | linkuj
Dziękuję, pomyślę. Tylko po co ja po ciemaku mam się gdzieś szwendać?
- 18:48 sobota, 21 października 2017 | linkuj
Ze słabą lampką też bym nie lubiła ....jakakolwiek komfortowa jazda zaczyna się od 800 lum Kup sobie taką - 70 zł to nie majątek. Ma większy akumulator do mojej obecnej, więc jazda nawet na 5 -6 godz w nocy....A i ta ma jeszcze więcej lum więc będziesz miał jak w dzień. Moja ma 1600 i też uważam że jest dobra. Ewentualnie jak nie chcesz lampki z okablowaniem to
Ta powinna ci się spodobać - a tu masz opis jaką najlepiej wybrać na rower z tych convoy. Pamiętaj że musiałbyś dokupić min 2 akumulatorki + ład. - Ale warto naprawdę mój Arek ma convoy''a więc latareczkę mam w domu i wiem że jasno świeci. 300 lum co masz to jest dobre jak schodzisz do piwnicy ,,,a nie na rower. Trochę mactronic się nie popisał...
- 13:34 sobota, 21 października 2017 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycio