Piątek, 11 sierpnia 2017 Kategoria > 100, Nad morzem 5

Piąta nadmorska: Wcześniej, bo daleko - Ustronie Morskie

Dziś daleka droga mnie czekała, więc ustawiłem budzik trochę wcześniej i wyruszyłem o 5:13. Droga do Kołobrzegu w lekkim deszczu, ale gdy zdecydowałem się w końcu założyć kurtkę, po chwili przestało padać. Poranek znowu ciepły, choć bez słońca i jazda na krótko" nie sprawia problemów. Wracałem z Kołobrzegu drogą nadmorską przez Mrzeżyno i nie wiem czemu nie tamtędy poprowadzono trasę MRDP. Wjazd do Kołobrzegu drogą wojewódzką 102 nie jest przyjemny; ruch spory i bez pobocza. Na drodze krajowej 11 do Koszalina, też uczestnicy nie będą mieli słodko, ruch jeszcze większy, a kierowcy jeszcze szybsi.

Wschód słońca w trasie
Port w Kołobrzegu © yurek55
Kanał Resko w Dźwirzynie, granica gmin Trzebiatów i Kołobrzeg
Kanał Resko w Dźwirzynie, granica gmin Trzebiatów i Kołobrzeg © yurek55

Jak Kołobrzeg to Parsęta, jak Parsęta to Kołobrzeg ;)

michuss
- 21:56 poniedziałek, 14 sierpnia 2017 | linkuj
Z Kołobrzegu do Ustronia prowadzi tuż nad brzegiem morza bardzo dobrej jakości ścieżka rowerowa- jedyna jej wada jest taka ,że w Sianożętach i Ustroni jest również traktem spacerowym. Chyba,że ta jazda również kończyła się kilkadziesiąt metrów za witajką, wtedy ścieżka byłby mało pomocna.
teich
- 20:02 poniedziałek, 14 sierpnia 2017 | linkuj
Malarz. Co zrobić jak te nowe gminy są tak daleko? :)
vuki To nie jest kwestia straszenia, daleki jestem od tego. Dla mnie jesteście bohaterami, i to bez żadnej ściemy.
Katana. Arek jeszcze za mały żeby jeździć po drogach publicznych przy dużym ruchu. A drogi są nawet niezłe, wcale nie dziurawe mocno.
Wilk. Najlepiej by było takie miejsca jak Mielno, przejeżdżać wczesnym rankiem. Wtedy te mieściny i wioski są jak wymarłe. Tylko że to niemożliwe do zaplanowania
- 20:51 sobota, 12 sierpnia 2017 | linkuj
Te drogi są na trasie MRDP z bardzo prostego powodu - nie ma dla nich sensownej alternatywy. Gdy trzeba by je objeżdżać nadrobiłoby się albo sporo kilometrów, albo trzeba by jechać po bardzo dziurawych drogach. I jak już pisałem wcześniej nie można porównywać sytuacji ze szczytu ruchu wakacyjnego z okresem po sezonie. W 2013 tymi drogami jechało się bez problemów, natomiast dno to był przejazd przez Mielno, całe zastawione obleśnymi budami i z dużym ruchem zarówno samochodów jak i pieszych. Niestety wiele polskich kurortów nad morzem wygląda bardzo słabo, zupełna wolna amerykanka w zezwoleniach na prowadzenie gastronomii czy stoisk z tandetą wszelaką.
wilk
- 14:34 sobota, 12 sierpnia 2017 | linkuj
Zazdroszcze Ci tych wycieczek. Jak drogi tam takie nieciekawe to prędko tam z Arkiem nie pojadę
- 12:08 sobota, 12 sierpnia 2017 | linkuj
Mrdp musi być trudne, ruch, kiepskie drogi, inne przeszkody. Nie wystraszysz nas ;) Generalnie to miałem powiedzieć, "ja wiedziałem, że tak będzie " - gratuluję!
- 07:21 sobota, 12 sierpnia 2017 | linkuj
Codzienne wycieczki w interesujące miejsca ze sporymi dystansami :)
Ładnie wygląda port w Kołobrzegu :)
- 04:39 sobota, 12 sierpnia 2017 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stawy