Poniedziałek, 27 marca 2017 Kategoria 50-100

Nareszcie cieplej

Nie wiedziałem gdzie chcę jechać i w efekcie siedziałem w domu, sprawdzałem wiadomości i przeglądałem serwisy społecznościowe. Byłem na najlepszej drodze do utknięcia w domu na dobre, ale pogoda za oknem, wisiała jak jakiś wyrzut sumienia nade mną. Wreszcie dłużej już nie mogłem wytrzymać tego napięcia i szybko zmieniłem ciuchy, zabrałem rower ze strychu i pojechałem. Oczywiście natychmiast zacząłem żałować, że tyle czasu straciłem, ale to tak już ze mną jest. Jako że nadal "zachodni wiatr spienione goni fale", wyruszyłem na szlak wiosek zachodnich. Czasu na dużą pętlę do Leszna już nie było, ale do Zaborowa - i owszem. Słoneczko tak fajnie przygrzewało, że w Lipkowie jak usiadłem na murku, to wygrzewałem się jak kot. Żałowałem, że mam długie spodnie, chyba już czas "na krótko" zacząć jeździć. W koszulce rękawy podwinąłem, ale nogawek się niestety nie da. Z tego rozleniwienia słońcem, zapomniałem wyłączyć pauzy i dopiero na Chomiczówce zauważyłem. W Locusie jest przerwa, ale jak wyeksportowałem plik, to Strava narysowała sobie prostą linię i połączyła punkty. Kilometry i czas z licznika, stąd różnica.
PS. Navime też łączy przerwane punkty (jak widać)

Tory i stacja Gołąbki
Tory i stacja Gołąbki © yurek55
Zawsze tu skręcam w lewo
Zawsze tu skręcam w lewo © yurek55
Przydrożna kapliczka z 1899 roku
Przydrożna kapliczka z 1899 roku © yurek55
Boże ratuj nas dobrowolna ofiara włościan wsi myszczyn