Piątek, 27 stycznia 2017 Kategoria 50-100

Po mieście

Wreszcie po tygodniowej przerwie spowodowanej atakiem nieprzezwyciężalnego lenistwa, udało się wyciągnąć rower ze strychu i przejechać trochę kilometrów. Najgorszy kawałek to droga rowerowa do kładki nad Kanałem Żerańskim pomiędzy mostami. Na zdjęciu wygląda dla wielu normalnie, mnie jednak trochę strach paraliżuje jak mam jechać po czymś tak śliskim. Myślałem wtedy o Księgowym i jego niedzielnym wyścigu, oraz o wszystkich uczestnikach takich zawodów. Kolejny raz musiałem zdać sobie sprawę z ograniczeń, jakie niesie ze sobą PESEL. :)

Wisła z Mostu Marii C-S kierunek północny
Wisła z Mostu Marii C-S kierunek północny © yurek55
Droga pomiędzy Mostem Marii C-S, a M.Grota. Ślisko i niebezpiecznie, zachowaj ostrozność © yurek55
Widok z kładki w stronę Modlińskiej
Widok z kładki w stronę Modlińskiej © yurek55
Widok z kładki na Wisłę
Widok z kładki na Wisłę © yurek55
Kładka dla rowerzystów i spacerowiczów nad Kanałem Żerańskim
Kładka dla rowerzystów i spacerowiczów nad Kanałem Żerańskim © yurek55
Wisła z Mostu Gdańskiego kierunek południowy
Wisła z Mostu Gdańskiego kierunek południowy © yurek55

edit: Druga wycieczka wieczorem

Wcale nie od 50, góra 10 lat. Większość mocnych dziadków zaczyna więcej jeździć dopiero na emeryturze. Tutaj taki fragment wypowiedzi Zygmunta Łuczkowskiego drugiego z tych 6 rekordzistów BBT, również powyżej 60 lat, nie tylko jeździ na rowerze ale i biega ultramaratony, a zaczynał w wieku 61 lat:

"Wczoraj minęło pięć lat, kiedy postanowiłem zmienić coś w swoim życiu i przebiegłem pierwszy maraton. Jako niespełna 61 latek ( brakowało 18 dni ) pierwszy maraton przebiegłem w 3h.49min.31sek. Po tym maratonie stwierdziłem, że bieganie to jest to, to może być mój sposób na życie, życie na emeryturze. Zaledwie sześć dni po przebiegniętym pierwszym maratonie, stoję na starcie w biegu 16h. gdzie planuję przebiec 100 km. Przebiegam w tym biegu 112 km. Utwierdza to mnie w przekonaniu, że bieganie może być moim zajęciem na emeryturze. Od tego czasu zacząłem swoją zabawę z bieganiem. Biegam dwu maratony (sobota + niedziela) maraton. Biegnę 10 maraton gdzie mam średnią z 10 maratonów 3h.43min.01sek. Biegam też tak: rano maraton w Bydgoszczy, po południu maraton w Wituni. Przebiegłem też 5 maratonów w ciągu trzech dni (Korona Maratonów Wituńskich). W ciągu pięciu lat przebiegłem 178 maratonów w tym 17 biegów ultra. Jeden bieg ultra (bez względu na długość) liczy się jako jeden maraton. Najbardziej kręcą mnie biegi ultra, gdzie mój najkrótszy bieg, to bieg na dyst. 100km., mój najdłuższy to 646.827km. Średnia długość z biegów ultra, jest wysoka, bo wynosi 183km.235m. i jest to tendencja wzrostowa. Uważam, że bieganie jest moim, zdrowym sposobem na życie, na emeryturze."

Tak więc na pewno nie PESEL jest kluczowy, tacy ludzie jak Zygmunt Łuczkowski są tego żywym zaprzeczeniem ;))
- 19:32 niedziela, 29 stycznia 2017 | linkuj
Tylko on jeździ od pięćdziesięciu lat, a ja od pięciu. :)
- 22:04 sobota, 28 stycznia 2017 | linkuj
EEEee to pewnie ma emerycki rowerek - z silniczkiem :D
- 21:54 sobota, 28 stycznia 2017 | linkuj
Jednym z 6 rekordzistów BBTour jest człowiek z peselem zaczynającym się od 47, 1008km ze średnią ponad 30km/h ;)). Starość to stan umysłu ;))
- 21:45 sobota, 28 stycznia 2017 | linkuj
Na skok w tandemie też bym się zdecydował, ale szybka jazda po zlodowaciałym śniegu, czy latem po korzeniach i piachach, a już nie daj Boże downhill - całkowicie mnie paraliżuje
- 21:30 sobota, 28 stycznia 2017 | linkuj
Nie Pesel ma tu znaczenie, a to jaki duch za nim stoi. Prezydent George Bush 80 urodziny świętował skokiem ze spadochronu ;)
- 21:21 sobota, 28 stycznia 2017 | linkuj
Ja widząc jakie foty to też się tam prędko nie wybiorę....
- 21:15 piątek, 27 stycznia 2017 | linkuj
Na pewno nie zajrzę w tamte okolice do wiosny.
- 21:06 piątek, 27 stycznia 2017 | linkuj
a do wiosny 52 dni
- 20:57 piątek, 27 stycznia 2017 | linkuj
Paprykarzu - takie myśli mnie trzymają przy życiu. Jeszcze 33 dni do 1 marca.
- 20:54 piątek, 27 stycznia 2017 | linkuj
Całe szczęście idzie ku lepszemu, jeszcze tylko luty przetrwać i potem będzie już coraz cieplej :)
paprykarz1983
- 20:40 piątek, 27 stycznia 2017 | linkuj
Sądzę, że jazda po śliskim dla większości rowerzystów nie jest niczym przyjemnym...
- 19:48 piątek, 27 stycznia 2017 | linkuj
Doszłam do wniosku że im bliżej rzeki tym zimniej i bardziej ślisko
- 16:31 piątek, 27 stycznia 2017 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hwils