Wtorek, 21 czerwca 2016 Kategoria <50

Po książkę

Najpierw pojechałem na Ursynów, a że to niedaleko, to powrót zaplanowałem troszkę naokoło, ale bez przesady. Nie miałem wystarczająco dużo czasu by wracać przez Górę Kalwarię i Grójec. W tamtą stronę postanowiłem sprawdzić, jak jedzie się ulicą Marynarską od Żwirki do Wołoskiej. Początkowy odcinek, do wiaduktu,jest nieco nieprzyjemny, bo trzeba jechać lewym pasem na drodze trzypasmowej - środkowy i prawy pas, wyprowadzają ruch na Południową Obwodnicę. Sytuacja rowerzysty jest na tym kawałku mało komfortowa, bo samochody śmigają z lewej i z prawej strony, ale nie było tak źle, jak myślałem. Później Marynarska staje się normalną ulicą i po minięciu Galerii Mokotów, stałą trasą dojechałem na miejsce. Wracałem przez Las Kabacki i dojechałem do Parku Kultury i Wypoczynku w Powsinie, a tam niespodzianka. Na całym terenie obowiązuje zakaz jazdy rowerem! Oczywiście to jeszcze jeden martwy przepis, którego nikt nie respektuje, wymyślony w trosce o bezpieczeństwo spacerowiczów. A pod kawiarnią na terenie stojaki rowerowe stoją jak byk, czyli wiadomo, że życie toczy się swoją drogą, a regulamin swoją. Na odkrytym basenie ceny jak w ubiegłym roku: normalny - 15 zł, ulgowy - 8. Dziś nie było tam jeszcze żywego ducha, oprócz biletera i ratownika, oczywiście. Po zejściu po schodach nie ruszyłem tym razem do ulicy, ale drogą gruntową o nazwie ulica Wczasowa, skrajem lasu dojechałem do ulicy Prawdziwka i do miejscowości Kierszek, a potem do Piaseczna. Nie zaglądałem tym razem do córki, tylko szybko Puławską wróciłem do domu.
Pomnik Cesarzowej Achai Tom V str.956
Pomnik Cesarzowej Achai Tom V str.956 © yurek55
Usuwanie skutków wichury na Ochocie
Usuwanie skutków wichury na Ochocie © yurek55
Dotarła przesyłka z aliexpress
Tylna lampka prosto z Państwa Środka
Tylna lampka prosto z Państwa Środka © yurek55

Dziękuję, już udzieliłeś odpowiedzi - wszystko może się zdarzyć. Może faktycznie zacznę od czegoś taniego i użytecznego by spróbować choć raz przejść samodzielnie drogę zamówienia i dostawy.
teich
- 08:19 czwartek, 23 czerwca 2016 | linkuj
Jak na razie wszystko mi przyszło, a niektóre rzeczy nawet nadspodziewanie szybko. Nie kupowałem jednak drogich rzeczy, więc i ryzyko było nieduże. Córka z kolei czasem nie otrzymuje zakupionych rzeczy, ale zawsze dostaje zwrot pieniędzy. Nie umiem więc dać odpowiedzi na twoje pytanie.
- 17:51 środa, 22 czerwca 2016 | linkuj
Jakie jest twoje doświadczenie z Aliexpresem? Chciałbym kupić pierwszą rzecz i nawet dość drogawą i mam spore opory. Niepotrzebnie?
teich
- 07:01 środa, 22 czerwca 2016 | linkuj
Tam w Powsinie , to już od kilku lat jest zakaz jazdy rowerem, aż dziwne że to dopiero teraz odkryłeś :) Jak jest tam sporo ludzi to faktycznie ochroniarze każą złazić z roweru (zaraz jak się wjeżdża pod tą górkę od pętli autobusowej). Także taki martwy przepis to niestety nie jest. Widzę że się przekonałeś do tej lampki :)
Ja jestem z niej zadowolona - dopiero z 3x ładowałam ją od zakupu :)
Mocuję ją na 2 gumki takie od liczników - bo ta co jest wydawała mi się za luźna...
- 23:13 wtorek, 21 czerwca 2016 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iwyga