Niedziela, 19 czerwca 2016 Kategoria 50-100, przed śniadaniem

Porannie przez Pruszków

Postanowiłem utrwalić sobie wczorajszą drogę i pojechałem tak samo, tylko w drugą stronę. Głównie chodziło mi o Pruszków, bo jakoś nie ogarniam tego miasta. Dziś okazało się, że znowu pomyliły mi się kierunki i to pomimo ciągłego sprawdzania w telefonie. Jakiś nieogarnięty jestem. Dopiero jak znalazłem Żbików. charakterystyczny kościół i wiadukt nad Autostradą Wolności mogłem dalej jechać na pamięć. Chyba będę musiał jeszcze raz tam się wybrać i pojechać jak należy. Niedobrze tylko, że oni nie lubią rowerzystów i znaków nastawiali zakazu od groma. Dziś rano ruchu nie było, to olałem - jak pojadę w normalny dzień mogę zarobić mandat.

Proces szesnastu [18 - 21 czerwca 1945]
Proces szesnastu [18 - 21 czerwca 1945] © yurek55
Stąd do Moskwy wywieziono przywódców państwa podziemnego
Stąd do Moskwy wywieziono przywódców państwa podziemnego © yurek55
"LAUS AUDACIBUS CONTUMACIBUS - FIAT VERITAS ET IUSTITIA" - Chwała odważnym, wytrwałym - niech się stanie prawda i sprawiedliwość.

Są przynajmniej trzy przypadki gdzie DDR powiązana jest z zakazem ruchu rowerów po jezdni. Brzozowa od Grodziskiej do Monte Cassino, Armii Krajowej pomiędzy Prusa i Lipową oraz chyba jeszcze Plantowa od Powstańców do Wojska Polskiego.
W Pruszkowie, podobnie zresztą jak w wielu innych mniejszych miastach rower spycha się na chodnik, bo samochód w mniemaniu lokalnej władzy jest najważniejszy przy minimalizowaniu kosztów budowy infrastruktury czy transportu publicznego.
- 14:45 poniedziałek, 20 czerwca 2016 | linkuj
przed śniadaniem 53 km... ja bym się nie porwała na coś takiego, ach, wyobrażam sobie jak takie śniadanie musi potem smakować ;-)
Rometka
- 10:13 poniedziałek, 20 czerwca 2016 | linkuj
Widziałem jakieś ddr, ale czemu od razu zakaz B-9 stawiają? A gdybym chciał szukać ulic bez tego znaku, to bym nigdy stamtąd nie wyjechał. Całkiem by mi się w głowie pokręciło.:)
- 08:32 poniedziałek, 20 czerwca 2016 | linkuj
W Pruszkowie z reguły zakaz ruchu rowerów jest związany z jakąś tam namiastką infrastruktury rowerowej co można ominąć szczęśliwie równoległymi ulicami.
Żbików z kolei jest specyficzny ze względu na jednokierunkowe ulice, ale z tym też można sobie poradzić :)
- 00:35 poniedziałek, 20 czerwca 2016 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa upaln