Czwartek, 22 października 2015 Kategoria <50

Zwiedzanie Warszawy

Wreszcie dzień bez deszczu i gdyby nie umówiona wizyta u dentystki mógłbym pojeździć więcej. Ale godzina była tak niefortunnie wyznaczona, że przepołowiła mi dzień - no i ubrany musiałem być normalnie. Mimo to musiałem trochę pokręcić, bo jednak głód rowerowy dawał już znać o sobie. Wprawdzie tylko po Warszawie, ale za to odwiedziłem kilka dawno niewidzianych miejsc.
Na Pradze przy Okrzei zaczyna powstawać nowe osiedle biurowo - mieszkaniowe w Porcie Praskim. Kiedyś tereny Portu dostała od miasta spółka Elektrim i chyba z dwadzieścia lat nic się nie działo. Teraz już budują i Kościuszkowiec widoczny z prawej, zyska towarzystwo.

Budynek w Porcie Praskim
Budynek w Porcie Praskim © yurek55
Ale praski brzeg Wisły pozostanie dziki na zawsze.

Krzaczory nad Wisłą na Pradze
Krzaczory nad Wisłą na Pradze © yurek55
Po powrocie na lewy brzeg zajrzałem do sklepu, w którym kiedyś pytałem o uchwyt do telefonu. Dojrzałem już do kupna, bo na dłuższych, nieznanych trasach i bocznych drogach, bez wgranego śladu trudno gdziekolwiek trafić. Mam już serdecznie dość wyciągania na każdym skrzyżowaniu telefonu z kieszeni i sprawdzania kierunku. Niestety jeszcze nie mieli dostawy, zostawiłem swój numer, mam czekać na telefon w przyszłym tygodniu.
Dalej pojechałem jak turysta.
Plac Piłsudskiego d. Zwycięstwa, d. Adolf-Hitler-Platz, d. Saski

Fontanna w Ogrodzie Saskim © yurek55

Jesienny widoczek
Jesienny widoczek © yurek55
Jutro jest szansa na dłuższy dystans, mój nowy widget od pogody na rower pokazuje 7 pkt. Tamten stary oszukiwał.

@katana Jest tak, jak napisałem. Rowerowy widget pogodowy MUSI mieć minimum 255px. Te inne nie maja takich ograniczeń, dlatego wstawiłem taki jak jest. A pogodę na rower będę sprawdzał na Twoim blogu. :)
- 21:39 sobota, 24 października 2015 | linkuj
No a jak jeszcze za kilka lat zaczną przebudowywać ten odcinek na dwupasmówke? Bo słyszałem plany takie mają...:) Nie ma co mieć okna nad ekranami energochłonnymi a pod spodem kontynuacje Międzyszyńskiego:D Fuck Yeah:)
Ksiegowy
- 11:15 sobota, 24 października 2015 | linkuj
Tam chyba da się zmieniać ustawienia wielkości i szerokości tej pogodynki na rower. Ale pewna nie jestem.
- 10:50 sobota, 24 października 2015 | linkuj
@Księgowy A co do budynku przy Wybrzeżu Szczecińskim, to ja też nie zazdroszczę jego mieszkańcom. Tam samochody stoją w korku non-stop i smrodzą pod oknami.
- 21:25 piątek, 23 października 2015 | linkuj
Ten widget pogoda na rower jest za szeroki dla mojego szablonu bloga. Musi mieć minimum 255px a wtedy wchodzi mi na zdjęcia, albo tekst. Batony maja po 201px i mój widget też ma 201px
- 21:22 piątek, 23 października 2015 | linkuj
I tak masz troszkę inny widget niż ja, ja mam ustawiony na "pogodę na rower" i w piątek mam 7 punktów, a ty masz 6
- 21:01 czwartek, 22 października 2015 | linkuj
Ale ten blok tam wcisnęli - ciekawie będą ludzie spali nad zakorkowaną ulicą;P
Ksiegowy
- 19:53 czwartek, 22 października 2015 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wszeb