Wtorek, 22 września 2015 Kategoria <50

Serwis przerzutki i jazda testowa

Postanowięłm dziś pobawić się w regualcję przerzutek.

Free Image Hosting at imageshack.com

Otworzyłem powyższe kompendium rowerowej wiedzy na odpowiedniej stronie i stosując się do rad pana Zinna, najpierw załatwiłem sprawę spadania łańcucha poza kasetę i korbę. Tu wystarczył śrubokręt. A do regulacji naciągu linki nie potrzeba żadnych narzędzi, baryłki można kręcic palcami. Wystarczy tylko wiedzieć, w którą stronę.
Potem wypadało dokonać jazdy próbnej. Z zadowoleniem, ale i niejakim zdziwieniem skonstatowałem, że wszystko działa należycie. Czyli udało mi się nie zepsuć.

Góra strachu
Góra strachu © yurek55
Tytuł odzwierciedla mój stan ducha, gdy pomyślałem o zjeżdzie "na krechę" prosto w dół. Już parę razy to zrobiłem w ostatnich latach, a dziś...? Naprawdę robię się stary. Zjechałem na klamkach, nie przekraczając 10km/h...
Na dole w uzyciu były jakieś mechaniczne narzędzia polno - ogrodnicze, ale ja się kompletnie na uprawie ziemi nie znam, więc nie wiem, co z tego może wyniknąć. Podjadę tam za kilka dni, może wtedy rozwiążę tę zagadkę.
Tajemnicza aktywność ludzi od zieleni miejskiej na glinkach