Wtorek, 26 maja 2015 Kategoria Piaseczno/Ursynów, kurierowo, 50-100

Trochę więcej kilometrów

Mało jeżdżę i nie wiem dlaczego mi się nie chce. Rano pojechałem do przychodni na wizytę do lekarza i zajęło mi to bite dwie godziny. To znaczy nie jazda, rzecz jasna, tylko czekanie. Gdy wróciłem, przebrałem się po kolarsku i pojechałem na Bielany, ale w trakcie jazdy przypomniałem sobie, że to co mam tam zawieźć jest jeszcze w Piasecznie. Zawróciłem więc i przez Włochy, a potem opłotkami dojechałem do Raszyna i tylko raz musiałem zawrócić. Zapędziłem się ulicą Dzwonkową do końca i pojechałem wzdłuż obwodnicy licząc, że dojadę do wiaduktu, ale droga się skończyła tu gdzie widać. Zdjęcie zrobiłem z wiaduktu gdy już zawróciłem i Szyszkową dojechałem gdzie trzeba.

Na wiadukcie do Raszyna
Na wiadukcie do Raszyna © yurek55

W Raszynie wyjeżdża się przy kościele, potem już tylko Janki i kawałek drogi w przebudowie. Na razie nie wyobrażam sobie jak ten węzeł będzie wyglądał po skończeniu.
Aleja Krakowska przed Magdalenką
Aleja Krakowska przed Magdalenką © yurek55

Trasa do Piaseczna minęła szybko i bez sensacji, reszta też w sumie jakaś nudna. No może z wyjątkiem tego miejsca, gdzie "Na Wspólnej" kręcili :).
Barwy szczęścia na Czerniakowskiej
"Na Wspólnej" na Czerniakowskiej © yurek55

W Porcie Czerniakowskim zaciekawił mnie dom na wodzie. W Polsce nie są one tak popularne, jak choćby w Holandii, dużo przeciwności prawnych trzeba pokonać, by zamieszkać na stałe na takiej barce, (choćby kwestia adresu), ale są już pozytywni wariaci, którzy to robią. Niestety adres strony podany na burcie statku nie istnieje.
Port Czerniakowski
Port Czerniakowski © yurek55

Dom na wodzie
Dom na wodzie © yurek55

Przy Lasku na Kole
Przy Lasku na Kole © yurek55

Gigantyczny korek na Prymasa
Gigantyczny korek na Prymasa © yurek55

Drogą nad Wisłą dojechałem do Podleśnej i koło IMiGW wyjechałem na Żoliborz. Na Barcickiej zostawiłem Maćkowi buciki dla jego córki i mogłem już wracać do domu. Przez cały czas mojej podróży deszcz wisiał w powietrzu, ale udało się przejechać cała trasę o suchym kole.
Trasy do przychodni nie rejestrowałem, kilometry z licznika.

Tak , to część dawnego majątku Kiełbasy, wtedy noszącego bardziej pretensjonalną nazwę. Informację tę usłyszałem kiedyś od jednej z byłych pracownic tego hotelu.
teich
- 10:04 niedziela, 31 maja 2015 | linkuj
Potwierdzam słowa przedmówcy. Moja córka tam miała wesele:) Ale że Groman do Wojtka Kiełbasy należał, nie wiedziałem.
- 21:43 piątek, 29 maja 2015 | linkuj
Ta boczna przy 7ce to zwykła dojazdówka do posesji. Jest ona tylko do wysokości majaczącego w oddali hotelu Groman czy jak mu tam na imię. To jedna z "inwestycji " Wojciecha Kiełbińskiego " Kiełbasy" z mafii pruszkowskiej Po jego śmierci (nomen omen Kiełbasa został zastrzelony pod sklepem z wędlinami) rodzina sprzedała obiekt osobom trzecim . Teraz ten hotel znany jest przede wszystkim jako miejsce udanych wesel.
teich
- 19:48 czwartek, 28 maja 2015 | linkuj
Chyba nie techniczna, raczej dojazdowa do posesji, lokalna. I z Wolicy chyba jakieś połączenie tam będzie dochodzić. Zresztą sam nie wiem, jak to tam będzie po skończeniu. Teraz jest armagedon na katowickiej od Janek do Nadarzyna, a do krakowskiej dochodzi tylko jakiś odprysk tego zjawiska
- 19:13 środa, 27 maja 2015 | linkuj
Tam przy Al. Krakowskiej to będzie taka niby Techniczna co jest przy S8 ?
Koreczek przy Prymasa przepiękny :D
- 17:17 środa, 27 maja 2015 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asnas