Niedziela, 6 lipca 2014 Kategoria przed śniadaniem, 50-100, nad morzem 2

Dzień szósty:Do Grot Mechowskich (nie dojechałem)

Gdy na trzeciej wycieczce robiłem dużą pętlę Wejherowo - Reda, na drodze do Władysławowa widziałem drogowskaz do Grot Miechowskich. Taki sam drogowskaz jest przy drodze do Wejherowa z czego wywnioskowałem, że można tam dojechać z obu stron, czyli zrobić mniejszą pętlę, taką w sam raz na trzy godziny jazdy. Wprawdzie dziś miałem jechać z odwrotnej strony, ale tabliczka z oznaczeniem drogi do Grot powinna być możliwa do zauważenia. Łudziłem się tą myślą aż dojechałem do Rekowa Górnego i został mi tylko ostatni zjazd do Redy, wtedy ostatecznie zwątpiłem w swoją spostrzegawczość. A gdy spojrzałem na zegarek i zobaczyłem ile mi zostało czasu na powrót i ile mam przed sobą kilometrów natychmiast zarządziłem odwrót. Wracając zobaczyłem tę feralną tabliczkę "Groty Miechowskie 5,3km" ale nie na tej drodze co myślałem, tylko na drodze do Karwi, na wysokości Pucka mniej więcej... No cóż, pomyliło mi się trochę.
Śniadanie było spóźnione.

Deszczownia podlewa ziemniaki
Deszczownia podlewa ziemniaki © yurek55

Wiatraków jest coraz więcej, te są w Łebczu
Wiatraków jest coraz więcej, te są w Łebczu © yurek55

Wyjasniona zagadka znaku drogowego
Wyjaśniona zagadka znaku drogowego "ruch ciężki" © yurek55

Ten znak wczorajszy był przed wiertnią w okolicach Lublewka, tu był taki sam.

@Gość Na 100% zgubię ten szlak, wolę nie ryzykować, bo zginę w tej Puszczy Darzlubskiej i mnie nikt nie odnajdzie :)
- 19:34 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj
Albo skorzystaj z GPS :)
- 08:49 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj
Jak chcesz trafić do Mechowa,to w drodze powrotnej z wejherowskiego lidla przejedź się szlakiem WTC /wejh.tow.cyklistów-niebieskie litery na białym tle/, który prowadzi z Wejherowa do Jastrzębiej Góry właśnie przez Mechowo/początek szlaku ul.Chopina w stronę szpitala /.Dalej bujniesz się nim przez Starzyno do Radoszewa, a tam przetniesz znaną już sobie drogę rowerową Swarzewo - Krokowa, która doprowadzi Cię przez Goszczyno do miejsca zakwaterowania. Gość - 21:45 niedziela, 6 lipca 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieini