Czwartek, 5 września 2013

Co deore, to deore...

Mieszkam chwilowo na Ursynowie więc wykorzystałem okazję i pojeździłem na lepszym rowerze. Z braku czasu trasa tylko do domu na Ochotę i z powrotem. Wracałem trasą S2 od Marynarskiej, aż do Puławskiej pomimo, że pan przestrzegł mnie, że zaraz wjadę na wylaną masę asfaltową. Puściłem mimo uszu jego słowa i dobrze, bo w żaden świeży asfalt nie wjechałem.
Vmax na fragmencie tej trasy

Oczywiście, że nie wykorzystuję skrajnego przełożenia, nawet z górki ciężko się kręci pedałami...
- 18:09 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj
a korzystałes z wszystkich przełożen, nawet tych skrajnych? Prędkosc to równiez kwestia pozostałego osprzętu, jakosci wykonania, smarowania, no i kondycji jadącego w danym dniu...:) Mój " mechanik " rowerowy mówi, że deor to już dla profesjonalistów, w tzw. zwykłej jeździe nie wykorzystuje się możliwosci jakie daje...
- 05:33 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj
Niby masz rację, ale po sprawdzeniu swoich statystyk wychodzi tak: na deore miałem 9 wycieczek. w sumie 462km i średnia prędkość to 21,57km/h. Jest to o 2km/h szybciej niż np. w lipcu. Jeździ się lżej i przez to szybciej, to nie ulega wątpliwości. Może to być kwestia 9 trybów z tyłu, co daje większe możliwości wyboru przełożeń. A jak jest naprawdę, to tak do końca nie wiem, mam za małe doświadczenie by się autorytatywnie wypowiadać
- 19:47 niedziela, 8 września 2013 | linkuj
łojtam acera też ujdzie :P.
Ale tak serio tak się zastanawiam jaki ma wpływ na szybkość jazdy inna przerzutka hm, przecież tak samo szybko się pedałuje itd
- 19:19 niedziela, 8 września 2013 | linkuj
Ore, ore, siaba daba da DEORE:)
- 14:21 piątek, 6 września 2013 | linkuj
Ore, ore, nie ma jak deore ;)
surf-removed
- 08:32 piątek, 6 września 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa luzla