Wtorek, 14 maja 2013 Kategoria > 100

Dworek "Milusin" i tam, gdzie zginął ksiądz Skorupka

Dzisiejsza wyprawa miała na celu dodanie kilku pobliskich gmin do kolekcji. No bo skoro już się zarejestrowałem, to chociaż te najbliższe warto pozaliczać. A zaliczgmine.pl, to niezła motywacja do jeżdżenia. Zaliczyłem: Sulejówek, Halinów, Zielonkę, Kobyłkę, Wołomin, Poświętne.
Problemy z telefonem i rejestracją trasy widać po śladzie, dopiero przy "Milusinie" zobaczyłem, że przestało rejestrować i zapisało poprzedni odcinek, Potem już częściej sprawdzałem i szybciej wykrywałem problemy, dlatego ślad jest z kilku części. Poza tym błądziłem nieco, wracałem, co też widać na mapie.

Ossów. Tu zginął ksiądz Ignacy Skorupka © yurek55

Milusin nieczynny w pon. i wt. Zdjęcie zza furtki © yurek55

W Sulejówku takie stwory pilnują domów © yurek55

Betonka - droga do nikąd © yurek55

Willa Zagórze © yurek55

Mieszkańcy Michałowa nie chcą wysypiska, cała wieś w takich hasłach © yurek55

PS. Po południu dokręciłem 10 kilometrów, bo musiałem jakoś wrócić z warsztatu w Opaczu. Rower bez przedniego koła spokojnie mieści się w bagażniku, trzeba tylko oparcia złożyć.