Środa, 1 sierpnia 2012

Godzina "W", ścieżką po praskiej stronie Wisły i koncert Madonny

Godzina "W" złapała mnie na środku ronda na Placu Zawiszy. Gdy rozległ się dźwięk syren zatrzymali się prawie wszyscy: kierowcy, przechodnie, tramwaje włączyły dzwonki, część kierowców klaksony. Byłem zaskoczony i autentycznie zbudowany postawą moich rodaków. Jeszcze kilka lat temu zatrzymywały się jednostki, dziś jednostki się nie zatrzymywały.
Po raz kolejny nie załatwiłem sprawy w LuxMed na Szernera. Dziś dowiedziałem się, że doktor jest na zwolnieniu i nie wiadomo kiedy wróci... Mogę jutro spróbować u kogoś innego, kto go zastępuje. No cóż, zobaczymy.
Wracałem wzdłuż Wisły po jedynej w Warszawie gruntowej drodze dla rowerów, od Gdańskiego do Poniatowskiego. A tak naprawdę, nie wiem, czy to droga dla rowerów, bo znaku nie widziałem. W pewnym momencie znad drzew wyłonił się balon reklamowy
Droga nad Wisłą i balon Orange © yurek55

Dziś koncert Madonny więc przy Stadionie duży ruch, dużo ludzi szło Mostem Poniatowskiego, przekrój wiekowy bardzo szeroki; od nastu, do 50+.
Stadion Narodowy 3 godziny przed koncerem Madonny © yurek55

Na dole pomimo późnej godziny (jak na plażowanie), sporo ludzi.
Plaża nad Wisłą pod Mostem Poniatowskiego przy Stadionie Narodowym © yurek55

Przejechałem most i prostą drogą do domu. Bardzo przyjemna wycieczka, pomimo nadal wysokiej temperatury powietrza. Ale od czego mamy prysznice w domach?