Środa, 20 czerwca 2012

Znowu nie odnalazłem drogi...

Po dwóch nieudanych, ubiegłorocznych próbach dojechania do Rejentówki na podstawie trasy wyznaczonej przez mapę google dla wędrówki pieszej, dziś postanowiłem zrobić to po raz trzeci. Aby zwiększyć szanse na sukces użyłem nawigacji, do której wprowadziłem cel podróży, ale przede wszystkim punkty pośrednie. Do Wyszkowskiej i Kroczewskiej szło dobrze, a później znowu musiałem skręcić w drogę przez las. Tym razem słuchałem wskazówek nawigacji i dwa razy dojechałem do Piłsudskiego w Markach, czyli drogi, którą nie chciałem jechać. Moje kręcenie się i cała trasa.
Droga biegnie skrajem lasu © yurek55

Polna droga na skraju lasu © yurek55

Tak więc cmentarz na zdjęciu poniżej mijałem dwa razy, byłem naprawdę zdeterminowany aby tę drogę odnaleźć. Niemniej jak drugi raz znalazłem się na Piłsudskiego, zrezygnowałem. Zrobiło się za późno i na dodatek zaczęło uwierać mnie siodełko, musiałem zawrócić do Warszawy.
Cmentarz parafialny w Markach © yurek55
Zajrzałem na Cmentarz Bródnowski, zapaliłem lampkę, na Koziej cyknąłem fotkę...
Uliczka Kozia w Warszawie © yurek55

...i studio telewizyjne uwieczniłem...
Studio piłkarskie telewizji arabskiej Al Jazeera © yurek55
... i na Chmielnej budowę...
Budowa na Chmielnej w Warszawie © yurek55
... i Fanzone pod Pałacem
Strefa kibica pod Pałacem Kultury w Warszawie © yurek55
Na Krakowskim Przedmieściu jest wystawa, gdzie piłkarze pokazują jakieś medale wybite przez NBP. Ja wybrałem tych, których dobrze pamiętam jak zdobywali dla Polski największe trofea w historii piłki. Oto oni
Dziś pogoda dobra do jazdy tylko chmury straszyły deszczem. Na szczęście nie padało. W domu porównałem ślad GPS i wiem, gdzie skręciłem nie tak. Było to w lesie, a pani z nawigacji miała tak przekonujący głos, że posłuchałem jej wskazówek. Mam przed sobą kolejne wyzwanie i kolejny cel - MUSZĘ ODNALEŹĆ TĘ DROGĘ :)